|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Bra där Alanya!
Analysen satt klockrent och vi förstod nog alla att du hade satt den om du bara spelat! Och det gjorde du som tur va.. annars hade inge spel med den analysen svidit KRAFTIGT ![]() Gör inge dumt för pengarna nu ![]() Fortsätt gärna komma med fler analyser om du har lust och ork? Stort grattis! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Mer rätt på det hela kan man nog inte va i travanalys.
Här har Micke Nybrink m.f något att lära av! Fast tv-experterna är ju fel ute för det mesta och så jävla rädda för att ha fel så dem vågar inte/vill/kan tipsa och skrällar som faktiskt går in, för man vill ju inte höra att Perfect Toll har en bra chans osv (något man redan vet alltså). Och det roliga är att dem e rädda för att ha fel, men dem har fel hela tiden, lol. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Ja minnet är kort bland spelare. Svanen har öst lovord över Metior Easy, "kanonhäst". Mystisk dålig senast tyckte han på spelarservice men man hade kollat upp hästen utan att hitta fel. Kapacitetsmässigt var det väl bara Frodes som kunde mäta sig men att den skulle köras i spets kändes ju som ett frågetecken. Enormt spelvärde till slut på Svanens, 13ggr vinnarodds var helt galet. Liberty började med 5 raka segrar innan han hoppade bort sig senast, då som 18 till 10 favorit mot Casanova Boko! Innan dess vann han enkelt trots 10-öppning mot Mellby Apollo. Mkt tveksamheter på konkurrenterna i detta lopp och även om Liberty imponerade blev loppet ganska billigt på 14,4. Det är lätt att vara efterklok, men oj vilka spelvärden det fanns. Spelarkollektivet går enbart på senaste starten. Experten i ämnet är Nybrink, han är alldeles enastående på att haka på hästar 1 start för sent när spelvärdet är bortblåst. Stort grattis Alanya!
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Grattis och jag bockar och bugar bättre analys var det länge sedan jag lästa Jag skulle ha tagit rygg på dina ideer då hade det inte varit svårt att satt V6:an igår på ett inte allt för stort system
Ha det |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Grym analys!
Citat:
|