Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-31, 10:28   #16

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Bra där Alanya!
Analysen satt klockrent och vi förstod nog alla att du hade satt den om du bara spelat!
Och det gjorde du som tur va.. annars hade inge spel med den analysen svidit KRAFTIGT

Gör inge dumt för pengarna nu

Fortsätt gärna komma med fler analyser om du har lust och ork?

Stort grattis!
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 10:35   #17

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av stElin746 Visa inlägg
Mer rätt på det hela kan man nog inte va i travanalys.

Här har Micke Nybrink m.f något att lära av!

Fast tv-experterna är ju fel ute för det mesta och så jävla rädda för att ha fel så dem vågar inte/vill/kan tipsa och skrällar som faktiskt går in, för man vill ju inte höra att Perfect Toll har en bra chans osv (något man redan vet alltså). Och det roliga är att dem e rädda för att ha fel, men dem har fel hela tiden, lol.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 10:35   #18

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3903
Standard

Grattis! WP!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 10:53   #19

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
SÄMSTA OMGÅNGEN ATT STÅ ÖVER PÅ LÄNGE!!! Kom precis hem och såg resultaten. Har inte kikat på startlistorna i övriga V6 men hade ju aldrig torskat den dubbeln, Metior Easy som vann två raka på jättefint sätt på barfota och Erik öste beröm efter den vid segern. State Of Liberty obesegrad felfri och vunnit på bra sätt. Hur kom de där oddsen till!!??

Edit: Hoppas du satte den iaf Alanya, väldigt rätt på det i stort!

Ja minnet är kort bland spelare. Svanen har öst lovord över Metior Easy, "kanonhäst". Mystisk dålig senast tyckte han på spelarservice men man hade kollat upp hästen utan att hitta fel. Kapacitetsmässigt var det väl bara Frodes som kunde mäta sig men att den skulle köras i spets kändes ju som ett frågetecken. Enormt spelvärde till slut på Svanens, 13ggr vinnarodds var helt galet.

Liberty började med 5 raka segrar innan han hoppade bort sig senast, då som 18 till 10 favorit mot Casanova Boko! Innan dess vann han enkelt trots 10-öppning mot Mellby Apollo. Mkt tveksamheter på konkurrenterna i detta lopp och även om Liberty imponerade blev loppet ganska billigt på 14,4.

Det är lätt att vara efterklok, men oj vilka spelvärden det fanns.
Spelarkollektivet går enbart på senaste starten. Experten i ämnet är Nybrink, han är alldeles enastående på att haka på hästar 1 start för sent när spelvärdet är bortblåst.

Stort grattis Alanya!
Hilding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 10:53   #20

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3910
Standard

Grattis och jag bockar och bugar bättre analys var det länge sedan jag lästa Jag skulle ha tagit rygg på dina ideer då hade det inte varit svårt att satt V6:an igår på ett inte allt för stort system

Ha det
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 12:02   #21

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1099
Standard

Grym analys!

Citat:
Ursprungligen postat av Alanya Visa inlägg
V65 Åby och jag drar mina tankar i korthet...

V65-1: 1 Rutger Raket motiverad favorit men alldeles för stor i nuläget, tänkbar utgång med de övriga 5 bakom då ingen känns helt chanslös...

V65-2: Sårbar storfavorit i Who´s Smiling Now! Klart mest intressant känns 11 Pronto som jag gillar vad jag sett av! Fin vid segern näst senast och senast på Åby bjöd han en bra fight mot fine Västerbo Highflyer (Derbyfinalist på Söndag). Blir det bara tempo, vilket det borde kunna bli tror jag faktiskt att han har bra chans och HELT FELSTRECKAD!!

V65-3: Borga Baron favorit och egentligen inga fel i det.. Camilla i sulkyn ett minus dock och det känns väl helstängt på 3,9,11 !?

V65-4: Långlopp där många känns mer eller mindre chanslösa... 6,8 mest streckade och det tycker jag också känns helt riktigt!

V65-5: Hamres favorit är bra! Riktigt bra, men "fel" distans nu och då mkt stor favorit vill jag gardera! Många roliga bakom! Garderar nog rejält!

V65-6: Stark favoritduo här men även här tycker jag det finns fina hästar som blivit glömda! 4 State Of Liberty står förvisso tufft inne, men jag tycker det är en mycket fin sort och kan vara en rolig skräll.

Kommentarer, kompletteringar, funderingar etc mottages gärna
HallonJan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td