|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Okok, ja det kan vara klurigt med rörliga, men har ju "lärt" sig hur ATGs brukar röra sig på ett ungefär iaf. Ja jag förstår, en enorm spurt som den får många upp ögonen för tyvärr.
Alla utom 5,9 mot 2,12 i sista nu då. Stör mig lite att jag spika 8 på ett minisysystem med alla i sista, 3,8 mot Alla om jag bara dubblat som tanken var från början. Min lunch är iaf redan hemma
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Får ge dig toppberöm på dragen idag även om det var lite flax nu, men hästen gör det klart bra! Men guud vad surt, hade ju ikryssat med lås i första, spik, lås , alla först men ändra om :/ Hade ju varit löjligt intressant med ALLA i sista nu...
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
800:- vinnare på staro putaran nu! fick 3,75 hos bet365 för 15min sen.. 2,75 nu
han verkar ha form sundberg!!
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Jo här var det lite flax men i gengäld hade man ju inget flyt med dagens bästa drag i Walle. Dum i huvet som jag är spikade jag Walle på lappen med alla i sista. Det var ju sådär smart. Ha ha. LD satt iaf till hyfsad peng och hänger fyra V4:or om 2-12 vinner eller ett system om 6-11 vinner. Men med Walle hade vi snackat riktigt stora pengar...
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Snacka om att få loppet! Varför lira man inte flerbång idag som man brukar? =) Jaja, ska inte klaga med 2 rätta rader + vinnarspel på raising rhonda. Fin lunch, tack för hjälpen Copiad =)
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Travspanarn.se hade Lissby donna som 1a streck och chansspik!
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Blev helt ok ändå. Men mycket vill ha mer. Rankar in V4 på två rader men är lite bitter över att inte Walle kunde fått chansen. STORA pengar isf. Men är nöjd med rank och trots allt en god vinst.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Snyggt Allihop, surt att man har haft så mycket på jobbet att man inte hunnit logga in här eller på ATG tidigare idag
![]() V4:an hade ju varit omöjlig att missa med dessa toppdrag. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Varsågod donkyklonk och grattis till dig
.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
hade 1:an vunnit i andra hade det blivit 12.000 kr till dig idag
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Tack HuBBaBuBBa. Men någon lillsnok är jag INTE. Jag är en seriös travspelare och spelar för riktiga pengar
.Det hade blivit MYCKET mer än 12 000 in på kontot. Hade satt LD till hög insats. V till hög insats samt haft fem rätta V4:or. Men jag är härdad och glad över ok vinst ändå. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
![]() Dela gärna med dig tips till V75 för det står helt still när det gäller spikförslag? Ska göra butikens andelssystem för 2000rader och jag tänker gardera Hallsta. |
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Brukar vara svårare att leverera drag till V75. Där är det jämna fält och mycket större turfaktor med i spelet. Gillar dom omgångar som man verkligen kan analysera sig fram till rätt vinnare (på pappret dvs). På V75 är det inte många lopp där det känns klart på pappret. Främst V4 och V65 där man kan jobba utan att behöva alltför mycket tur. På V75 blir man å andra sidan rikligt belönad om man "chansat" rätt. |
||
|
|
|
|
|
|