Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-24, 17:16   #1
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Exclamation

H2H - Solvalla Lopp 9/Spelstopp 21:05/Expekt


Spelstopp: 24/2-2009

Solvalla Lopp 9/Spelstopp 21:05/Expekt

Express Amok (1.60) - Lugnets Diamant (2.20)

Här spelas form mot klass - Express Amok är i grunden en klart bättre häst men har inte startat på över 3.5 månader, klart minus. Har bra läge och är startsnabb. Tony Wallin kör med ett sällan skådat självförtroende men här tror jag han är nöjd med att ge hästen en genomkörare - körs troligtvis till spets, men släpper, mycket troligt till en konkurrent och kan därmed bli fast...

Lugnets Diamant är en hedershäst som sällan gör ett dåligt lopp - här har han ett ganska bra läge då han är ojämnt startsnabb - bara MN hittar ner så skall han kunna speeda riktigt snabbt till slut, avslutade riktigt vasst senast - Magnus Nilsson är väl ingen toppkusk men han känner till hästen utan och innan och tar för sig mer och mer. Skall troligtvis provas med norskt huvudlag nu och det kan få fram ytterligare en växel i honom...

Spelet baseras mycket på att LD har dokumenterad toppform och jag tvekar aldrig att spela emot en favorit som vilat mer än en månad... EA har vilat nästan 4 månader och är knappast snabb nog i benen, redan, för att uträtta stordåd - mjölksyran sätter in snabbt på slutet, när lopp saknas i kroppen - Lugnets Diamant, som redan nämnts, har dokumenterad toppform och är en vass avslutare. Skall dessutom troligtvis testas med norsk = intressant!

På Expext får vi i en H2H, 2.20 för LD mot EA - Överodds i mina ögon! Spelbar ned till runt 1.95.

Jag spelar alltså Lugnets Diamant, 2 Units, till 2.20, på Expekt!

Lycka till om någon följer...

https://www.sharps.se/forums/showthread.php?t=1335

YNWA

Senast redigerad av Badass den 2010-02-24 klockan 17:32. Anledning: Lade till en länk till min dagbok...
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-24, 19:40   #2
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Exclamation

Express Amok verkar ha lagt ned verksamheten för idag, tyvärr! Hoppas det går bra för kraken...

Edit: Tyvärr så dog Express Amok - R.I.P!

YNWA
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td