|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Gillar ditt engagemang hubba men borde du inte lägga ner lite mer tid FÖRE loppen istället för EFTER
? Sagt i all välmening. Man kan ju vinkla det lite hur man vill EFTER loppen vilket du tenderar att göra till överdrift i mitt tycke. Det är tankarna FÖRE loppen som räknas! Även om det alltid är kul att snacka efter. Men då ska man också ha kommit med lite matnyttigt innan. Brain: Du glömde Dagfinn och Janette .
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Skuumberg (+5) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Skön han är, Åmåls tipsexpert. Tar alla utom en i första och missar...
http://www.amalstravet.com/wp-conten...10-12_webb.pdf (sid 7) Nu fick han ju in den ändå tack vare strykningarna, men ändå.. Dumheter att bara plocka bort en enda, okej om man spelar galopp där klassen kan vara extremt ojämn, men aldrig i trav... |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
![]() Som vanligt tycker jag att du är väldigt duktig och insatt i travet och analyser av hästar och lopp. Alltid trevligt att läsa dina inlägg och är tacksam för att du tar dig tid och ork att analysera. Fortsätt med det gärna. Du är dessutom i bra form för dagen.
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
![]() Tyvärr läste jag i princip bara ditt inlägg innan jag gick ner till ATG- butiken för att lämna in (inga pengar på spelkontot). Klagar väl inte direkt på snoken men det är väldigt ofta hans första reserver går in både när han har spikat och när han har gaderat mycket... speciellt igår. Annars tycker jag snoken är väldigt duktig. Men det är sant man kan ju klaga hur mycket som helst i efterhand och det är ju bara löjligt och dumt. Det är som sagt lätt att vara efterklok. Ska hädanefter försöka va mer positiv och inte leta fel utan ta lärdom istället av mina och andras misstag. Mvh
|
||
|
|
|
|
|
|