|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Banned
|
Unibet återinför fasta vinnar/plats-odds
Nu finns det i alla fall tre spelbolag som regelbundet erbjuder fasta odds på vinnare/plats: Bet365, Expekt och Unibet.
Antar att omsättningen på Unibets pool-spelet aldrig kom upp i den kritiska massa som behövdes, vilket var synd. Själva grundidén med 90-100% vinståterbetalning var bra och något som ATG borde införa. Spoiler:
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sharpest
|
Men limiteringarna existerar fortfarande?
Jag är inte ens välkommen att spela där längre... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tacksam sida jag har så lågt kundnummer där så inte en människa hade trott på de ifall jag sa va de var. Tycker man kunde få lite förmåner som att iaf få placera mer än 25 kr / spel för lång och trogen tjänst men icke :(
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ATG införa 90-100% återbetalning? Hur ska detta genomföras hade du tänkt när dom ska betala staten en viss andel och sedan driva runt hela travsportsbranschen med prispengar och betala för tv sändningarna och dessutom sponsra galopp och ridsport med en massa miljoner.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jag hade 484 innan dom stängde av mig.... har du lägre?
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Banned
|
Citat:
100% vinståterbetalning skulle kunna erbjudas på vissa speciallopp i marknadsföringssyfte, men går naturligtvis inte att ha i alla lopp. Om staten inte går med på en sänkning skulle ATG kunna flytta sin juridisk hemvist till ett annat EU land med förmånligare regler, ex Malta. Då skulle de slippa special-skatten helt. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#9 |
|
Jag tror att ATG, hästsporten och staten (såklart) är väldigt nöjda med hur det ser ut idag. Jag tror även att en klar majoritet (9/10?) utav spelarna är nöjda.
Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette" Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban" |
|
|
|
|
|
|
|