Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-18, 08:47   #46

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 268
Standard

Grattis klanke!

Snygg dubbel, Not invited var för mig helt omöjlig att hitta, hade den inte på 8 hästar på 86an.
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-18, 09:29   #47

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lepadd Visa inlägg
Grattis klanke!

Snygg dubbel, Not invited var för mig helt omöjlig att hitta, hade den inte på 8 hästar på 86an.
Tack min vän

Not invited har gjort några fina insatser på slutet, dock hade jag väl inga segerförhoppningar från spåret men tanken vara bara om innerspår och lucka 800 kvar. (hals) så marginalerna var små...

Det kallas tur

Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-18, 15:14   #48

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5957
Standard

Minimal insats gav maximal vinst

När dammet lagt sig efter onsdagens V86-jackpot på Solvalla återfanns endast en kupong med alla rätt. Den belönades med 10 898 760 kronor. Kupongen var inlämnad på ATG.se och anmärkningsvärt är att den innehöll sju singelstreck och endast kostade en krona och 50 öre att lämna in, men det har sin förklaring i att kupongen ingick i ett större så kallat utskrivet system. Anmärkningsvärt är också att spelaren valt alternativt V8, vilket innebar att man bara spelar i åttarättspotten och därmed får 2,5 gånger utdelningen. Då systemet var det enda med alla rätt hade man emellertid fått hela potten även om man spelat V86. Då hade man även fått en rejäl peng för utdelningen på sex och sju rätt. Med nästan elva miljoner in på kontot lär dock inte onsdagens vinnare gräma sig över det...
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-18, 15:44   #49

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1051
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Minimal insats gav maximal vinst

När dammet lagt sig efter onsdagens V86-jackpot på Solvalla återfanns endast en kupong med alla rätt. Den belönades med 10 898 760 kronor. Kupongen var inlämnad på ATG.se och anmärkningsvärt är att den innehöll sju singelstreck och endast kostade en krona och 50 öre att lämna in, men det har sin förklaring i att kupongen ingick i ett större så kallat utskrivet system. Anmärkningsvärt är också att spelaren valt alternativt V8, vilket innebar att man bara spelar i åttarättspotten och därmed får 2,5 gånger utdelningen. Då systemet var det enda med alla rätt hade man emellertid fått hela potten även om man spelat V86. Då hade man även fått en rejäl peng för utdelningen på sex och sju rätt. Med nästan elva miljoner in på kontot lär dock inte onsdagens vinnare gräma sig över det...
Inget att gråta spilld mjölk över. Var väl 1 system av 1 miljon utskrivna lappar
marvel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-18, 17:34   #50

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Får hoppas nu att DDn sitter.

olvalla 582 2012-10-17 DD
Avd Hästar
1 8
2 1 3 4 7 8 9 11
7,00 kr * 7 = 49,00 kr

Dragon tooma skrev jag om tidigare idag som det givna draget. Gyttans!
Grattis!! Klanke
Riktigt snyggt spelat.

Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td