|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Beau mec
är intressant spelmässigt. 2 hästars med saston. Bra tvilling. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
angående att spika orderly vilket jag är tveksam till, så kan ett kul motbud vara blanka vlasic 4% snabb ut och leder nog loppet länge frågan är bara när orderly kommer.
jag låser på dessa. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
motbud tycker jag själv kan vara 12-6-14.... Dock tror jag Kontio löser det, och visst hästen såg inte något bra ut i värmningen eller i provstarten men tog sig samman i loppet och gjorde det jäkligt bra. Tror inte Jorma sitter fast idag utan hittar ut i andra spår direkt. Går en låg 13 runda sista 1000 och det är inga hästar i fältet som pallar det. Given spik!
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Stig H:s V86-system
V86-1: 1–5–2 (3–4) V86-2: 1–4–3–2–7 (11–5) V86-3: 7 Tidied Accelerator (9–1) V86-4: 1–10–2–5 (12–6) V86-5: 2 Down Force (10–11) V86-6: 11 Saston (8–9) V86-7: 4–1–5–9–3 (10–7) V86-8: 10–7–8–3–9–2–1 (4–11) 2 100 rader/525 kronor Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
GraNiT (+5) |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Obs:2 Down Force är Formula One broder och honom känner vi alla till.
![]() Väderprognos: växlande molnighet. 8°C kl 18:00. lätt bris, 5 m/s från syd-sydväst. 0 – 0.2 mm nederbörd mellan 18 och 00. Senast redigerad av korpo den 2012-10-17 klockan 16:36. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Spikar Åke i andra bra häst positiva rapporter. Spets o slut!
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Down Force spikas omså pga spets sen händer det ingenting. Då kuskarNa inte gärna offrar treåringarna.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Till korpo. Min källa hos Åke! Inte alltid rätt men jäkligt ofta.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Har själv i nuläget spikar på; Tidied Accelerator, Orderly, Yank Kemp och Saston.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Down Force Spik
Saston Spik Kan någon förklara för mig hur All American Candy kan förlora?Spik. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Stalltips eller inte är Åkes i andra jävligt intressant, han har ju ett överlägset facit när det gäller att vinna i första starten med hästarna!
Angående supersprinten som det varit lite spekulationer om så skulle jag säga att det är gasa hela vägen som gäller och de som inte är startsnabba nog är mer eller mindre chanslösa. Zlatan tappade spets till Jasper Lane senast det var framspår på sprint, fixar inte Tajmen heller då! Med tanke på att Jorma ändå kommer ladda för position om inte annat har Tajmen överläge även mot en Mathilde med helstängt. Inget helstängt idag sa Flemming på lajven så det får bli spik på Tajmen även om det är smyg-Örjan som kör.
|
|
|
|
#29 |
|
Det smäller i fjärde! Mitt preliminär-system innan barfota och sista-kollen:
1 2,4,5,6,7,9,11 7 Alla 1,2,4,5,10,11,12 9,11 4,5 2,7,9 Utgång: Conrads Voldemort/Down Force 585 pix
|
|
|
|
#30 |
|
5 Conrads Voldemort ”är en riktigt bra häst som
kvalade på ett jättefint sätt. Går dock troligen med skor i första starten för oss och behöver nog lopp i kroppen för att räcka till vinst”, säger Oskar Florhed. Dom är själva inte så uppåt på den... Var det denna stallinfon han hade fått tro
|
|
|
|
|
|
|
|