|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Jag är helt klart intresserad. Har testat en del system, men inga som håller i långa loppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mickep (+2) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Så TOTALT 4% På spelbanken idag igen .
Om du bara siktar på 2,5% per dag så dubblar du din spelbank 1 gång i månaden. Och det har vi INGA problem med att göra.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sci-Fi...
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hmm . sounds to good to be true . om det nu är som du säger så undrar jag helt enkelt en sak . VARFÖR lägga ut detta här . du kan svara här eller pm .
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mickep (+5) |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hej Arnie. Varför INTE lägga ut det? Tror nog att det finns fler än jag som vill vinna på sina spel.
Så varför inte ge en hjälpande hand till alla som försöker. Och jag har garanterat mycket att lära av andra som spelar regelbundet. Och jag antar att det är därför medlemmar sökt sig hit för att få hjälp och extra kunskap om spel. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hej Arnie. Varför INTE lägga ut det? Tror nog att det finns fler än jag som vill vinna på sina spel.
Så varför inte ge en hjälpande hand till alla som försöker. Och jag har garanterat mycket att lära av andra som spelar regelbundet. Och jag antar att det är därför medlemmar sökt sig hit för att få hjälp och extra kunskap om spel.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Jo visst, varför inte, men när det låter som att man får ligga med Jennifer Aniston för en tia då ringer det en klocka . vad är haken om du är med mej här . visst de är möjligt att du uppfunnit hjulet igen , prove it and i belive it
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Okey . så om jag ger dej 10 000 så kan du på en månad garantera mej 20 000 tillbaka . om så är fallet så kontakta mej via pm så ska du få en fet rulle att jobba med .OCH du kan behålla 25% av vinsten för besväret
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
"Nigeriabrev" är en form av bedrägeri som tidigare riktade sig mot företagsledare och liknande men i och med att det skickas som spam numera allt oftare drabbar vanliga människor. De första breven av den här sorten skickades från Nigeria, därav namnet. Numera förekommer "många olika" sorters bedrägerier av den här formen och namnet Nigeriabrev används som ett samlingsnamn.
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 825**Five in the sky, six mus Stats: 0 - 0 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
Är du inte intresserad av att ens anstränga dig att lägga betten själv så kanske detta inte är något för dig. |
||
|
|
|
|
|
|