Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-25, 23:39   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 363
Sharp$: 1368
Standard

Axevalla JACKPOT V75 27/2 2010


hittade lite matnyttigt på travbanans sida finns tillgängligt där för alla men delar med det här ändå




fyllot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 09:53   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Jag sågar Colombian Necktie.
En kund till mig som gör andelsspelet här har spikat honom, jag kommer inte ha med den hästen på 1-4hästar iaf.

Mycket o göra nu men återkommer sen med analys
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 10:12   #3
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 13
Sharp$: 396
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Jag sågar Colombian Necktie.
En kund till mig som gör andelsspelet här har spikat honom, jag kommer inte ha med den hästen på 1-4hästar iaf.

Mycket o göra nu men återkommer sen med analys

Är nog inne på samma som du, tror dock Airstrike kan bli farlig att glömma
JASTH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 10:19   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 363
Sharp$: 1368
Standard

går colombian necktie barfota är han med, annars behöver den inte vara med på kupongen
fyllot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 20:35   #5
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Gick precis igenom Hobbe Skifts rad och den ser inte rolig ut. Galopperat bort sig i 4 av 10 starter. Den som är emot är åkes häst men även den har ingen rolig resultatrad, främst på långdistans men även osäkerheten.

Utgång hobbeskift iaf, felfri vinner han överlägset men frågan är om han kommer vara felfri. Det svider att spika en nästan 80%are som kan galoppera bort sig hur lätt som helst. Får se om jag spikar den. Garderar jag är Hector Tilly ett måste att ha med. Långt upplopp = passa hästen som fan!

Columbus Cafe känns bortglömd i andra IGEN precis som förra veckan, han avslutade hur bra som helst ju?. Tack och bock 3%

Magen säger att ingen kommer att sätta 7an i helgen.
Vi har 2 femtonhästars lopp, 4 tolvhästar samt guld där jag räknar med att favoriten inte vinner. Detta blir inte lätt.

Det lutar mot att jag tänker spika en 14%are och en 24%are iaf
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 22:41   #6
 
Bluetramps avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 85
Sharp$: 267
Standard

Känns som nr 9 Chanel Håleryd (60%) i fjärde avdelning är bästa spiken.

Varning för nr 1 Tunk Nafets i tredje avdelningen, streckad på 5%. Garderar man favoriten här ska Widegrens häst med. Kan få en bra smygare här och brukar trivas bra på Axevallas långa upplopp.
Bluetramp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 22:59   #7
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 0
Smile

tipset rysaren airstrike någon gång sätter han nosen först
ghostraider är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 23:30   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 317
Standard

Är det bara jag som tycker Prima Stella ser otroligt spikvärd ut? och det till bara 28%
trivio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-27, 10:36   #9
 
Isht4r-SWEs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 40
Sharp$: 43
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Gick precis igenom Hobbe Skifts rad och den ser inte rolig ut. Galopperat bort sig i 4 av 10 starter. Den som är emot är åkes häst men även den har ingen rolig resultatrad, främst på långdistans men även osäkerheten.

Utgång hobbeskift iaf, felfri vinner han överlägset men frågan är om han kommer vara felfri. Det svider att spika en nästan 80%are som kan galoppera bort sig hur lätt som helst. Får se om jag spikar den. Garderar jag är Hector Tilly ett måste att ha med. Långt upplopp = passa hästen som fan!

Columbus Cafe känns bortglömd i andra IGEN precis som förra veckan, han avslutade hur bra som helst ju?. Tack och bock 3%

Magen säger att ingen kommer att sätta 7an i helgen.
Vi har 2 femtonhästars lopp, 4 tolvhästar samt guld där jag räknar med att favoriten inte vinner. Detta blir inte lätt.

Det lutar mot att jag tänker spika en 14%are och en 24%are iaf
Det känns som att den galopperar rätt friskt den med, iaf på sistone.. Nu är det ju lång distans iofs, och ett litet galopp-tapp kanske den har råd med... Kanske en upprepning sen sist? Ro 100122-7 11/2680 1 17,4g
Isht4r-SWE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-27, 10:43   #10
 
Isht4r-SWEs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 40
Sharp$: 43
Standard

Är inte gulddivisionen rätt upplagt för Acclaim? Spår 9 är ju ypperligt(iaf enligt mig) i autostart, och han kommer få en bra position. Långt upplopp gynnar ju hästen, och den vinner på sin speed..
Isht4r-SWE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-27, 10:47   #11
_A_
 
_A_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 722


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Isht4r-SWE Visa inlägg
Är inte gulddivisionen rätt upplagt för Acclaim? Spår 9 är ju ypperligt(iaf enligt mig) i autostart, och han kommer få en bra position. Långt upplopp gynnar ju hästen, och den vinner på sin speed..
Beror helt på om det blir tempo i loppet eller inte men blir det lite körning i loppet så tror jag definitivt att acclaim tar det, hockey låter väl lite sådär i försnacket och säger själv att det är hans enda chans. Tror inte man ska spika acclaim men självklart ska den med på kupongen!
_A_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-27, 11:06   #12
_A_
 
_A_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 722


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tror mycket på Hobbe skift om han bara sköter sig, men det låter ju uppåt ifrån stallet och det känns tråkigt att ödsla ett gäng streck redan i första och så vinner storfavoriten, men lika tråkigt att spika den och den inte vinner Kan inte Blue rock i 7:e vara en spännande spik? inte någon rensare direkt men han ska väl ha bra chans att ta det? Många tror ju mycket på Frillan Filliokus i 5:e men lite kluven då det är mycket som kan hinna ställa till det på vägen
_A_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-27, 12:06   #13
 
Isht4r-SWEs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 40
Sharp$: 43
Standard

LANGOUSTINE avd 5 plockar jag med.... Snart kommer en vinst!
Isht4r-SWE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-27, 12:34   #14
_A_
 
_A_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 722


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dåligt drag här? Inga travintresserade?
_A_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-27, 12:36   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 247
Sharp$: 1540

greedys betting
Stats: 141 - 122 - 17
ROI: 107.69%
Vinstprocent: 53.61%

Standard

- Snöblandat regn är ju sämsta tänkbara för 9 Acclaim (V75-3). Han har inte fått något fäste alls i sina två senaste starter och det ser ut att bli samma visa här. Normalt kör jag honom alltid barfota fram, men som det ser ut idag får det bli lätta aluminiumskor. Annars lär han bara springa och slira igen. Formen är det annars inga fel på alls, han känns pigg och fin i träningen.

Där rök min chansspik, vad ska man göra då på avd 3? Spika CN?
greedy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td