|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
seriöst, kolgjini? jävla skitsnack
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Vfan jag blir knäpp seriöst ingen annan som bara ser en grön bakgrund på atg live?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hade tidigare tänkt spika Victoria Island men efter det otroliga avlsaget av Koljinis så tog jag bort den helt istället.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Trött på mig själv.
Lämnar in tiondelen innan Önas Julias ströks. Nu hade man 8 hästar på ramen istället för spik på Crebas. Då kanske man hade tagit med V island trots avslaget. Surt!! |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Registrerat spel
Datum: 2012-11-06 Bana: Jägersro T Spelform: V65, omg. 207 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 3, 7 (2) 2 6 (7) 3 2, 4 (7) 4 2, 6, 7, 15 (1) 5 1, 8 (7) 6 3, 6, 10 (4) Vadet gäller startnummer 96 rader x 1 x 1,00 kr = 96,00 kr Kvittonummer: 0540 F902 Registrerat spel Datum: 2012-11-06 Bana: Jägersro T Spelform: Dagens Dubbel, omg. 622 Avd Hästar 1 7, 8 2 4, 7 Vadet gäller startnummer 4 x 50,00 kr = 200,00 kr Kvittonummer: 0D44 370C Tror snoken har 3 rätt än så länge... vet inte vilka hästar han har kvar? Är det någon som vet? Såg att han sprack på 2_åringen nu. Heltäckt resten dock så han kan få bra på femmorna kanske. Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2012-11-06 klockan 20:12. Anledning: Snoken |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Tror det kommer visa sig att Koljinis mega avslag förstör en riktigt fin utdelning för mig. Trött man blir. Bättre o lita på sig själv o skita i tränarna
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Flaggar för Nico Öland i DD-2, har ett jäkla fint och stabilt facit i Sverige-starterna och som han städade av dem i ett lopp stängt på 675k näst senast han var på Åby. Höll godkänt senast också, det var bra hästar i topp där.
|
|
|
|
|
#27 |
|
Såg ni hur K. Haugstad körde?????????????????? Kunde vunnit om han inte backat ner och in och under
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Raptor Lavec bra bortglömd i andra också, bra fart över mål varje gång och starkt att ta så mycket på ledaren efter långsamt lopp sista 500 vid senaste Jägers-starten och gick bra senast mot hårda hästar. Dåligt värde på Mosaique F och Fighter G.
Första vinner väl Ludde men skulle den hoppa är Kemas Gold intressant på barfota igen. Går på Ludde på DD ändå 8 3,5,9
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
Kan va den riktiga skrällen i loppet stekel till 40ggr pengarna
|
||
|
|