|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
uppsnack v65
slängde in en för ikväll också.
avd1. 8 Chat Chip (9-7) avd2. 2-7-9-10 (12-11) avd3. 6 Bonnies Maggie (7-1) avd4. 1-6-7-8 (9-2) avd5. 1-9-12 (6-14) avd6. 3-5 (4-9) 96 kr DD1. 1 DD2. 3-5 * 75 kr DD1. 9-12 DD2. 3-5 * 25 avd1 Chat Chip står i en klass för sig. Spiken: Chat Chip går rejält ner i klass, hästen har mött kanoner som Parodie och Vincennes i sina senaste starter och några sådan hästar möter man inte idag. Persson ska köra lugnt till en början för att se så att den nya utrustningen fungerar som den skall. Man tror att hästen kommer att komma ner någonstans, troliga är 3 utvändigt. Förra gången försökte man köra runt dem i spåren med en avslutning på 10 sista 700 och en sådan avslutning bör räcka fint även idag. Toppchans och jag spikar, Fredrik tror även han att han är först över mål. avd3 Spets ut och slut! Lillspiken: Bonnies Maggie är väldigt kvick i fötterna, senast debuterade hon för Stefan Persson i ett tufft v75 lopp men gjorde det bra och slutade 3a. Idag tror jag på tidigt till spets sedan måste hon ha toppchans till att vinna loppet. Det måste bli väldigt svårt att få tag på henne om nu inte någon annan har käkat anabola steroider? Dragen: avd2 Stallet väldigt positiva inför dagens uppgift.... Magical Face är en tuffing som kan få en fin resa härifrån, fina startryggar och en av de som ska räknas i loppet. 8%. Även Embassy Photo kan en del i ljusa stunder och ska bli intressant med hungrige Vejo i jollen. 22%. avd2 avd4 Vidöppet! men fyra formstarka bör duga gott i klassen... avd4 är ett lurigt lopp som kanske kräver fler streck? men plånboken talar sitt språk och jag har bara råd för fyra hästar, jag tar därför med fyra formhästar som dessutom har visat lite skalle. Roxie Lavec var rejäl i dödens senast och kanske är något bättre idag? Soho är en ganska lovande danska som visar utveckling, inte ofarlig idag heller. Flash It Diablo kommer från formstallet Untersteiner och från bricka ett bör man hitta till ledningen om inte rygg ledaren. Bra resa och spelvärd på 27%. Tokdraget heter Bernize som jag tycker håller bra form, värmde vasst senast och med en en fin resa idag kan man skrälla till en bra peng? DD1 Dags för Raffe att sätta pricken över i ett.. avd5. SATCHMO S.R.P funderade jag på att spika hästen öppnar hyggligt och har goda möjligheter på att spetsa, har varit ute mot tuffa gäng på slutet och nu när värsta konkurrenterna har bakspår så känns det som en bra uppgift. Jag vill dock krydda på med två formstarka nämligen National Kronos som ska få ny kusk idag vilket kan innebära proppen ur? kapacitet för att kriga om segern och given på min kupong 12%. News of hanke är också en väldigt fin häst som satt fast med rubbet senast. Juule mannen kör offensivt? en av tre troliga som gör upp om segern. DD2 Två sylvassa drag som ger fina dd odds och ett fint värde på v65ans slut. avd6. Jag gillar vad jag har sätt hos Playboy ch, startsnabb häst med perfekt läge. Jag vet att man håller hästen väldigt högt och idag kanske Raffe får visa hur bra hästen egentligen är. Streckvärd på 12%. Jag vill passa på att varna även för Toralf Jubb som har varit ute mot tuffa hästar på slutet och har gjort det helt okej. Nu låter det som att man ska rycka skorna för första gången vilket låter väldigt spännande. 9% SPELA!!! ![]() Lycka till /Klanke Senast redigerad av Klanke den 2012-11-19 klockan 15:27. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bra tips Klanke.
mina spik i kväll CHAT CHIP BONNIES MAGGIE (varna lite för S.H.T.'S PLAYMATE ) SOHO Lycka till DD1.1-12 DD2.8 30:- |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Både Chat Chip och Bonnies Maggie står väl med tre ben vardera i mål redan, mer passande lopp kan väl inte tränare hitta till sina hästar.
Spikar dessa två, men även en jag har väntat länge på, i avd 5 Admiral Sea, ruskigt fin under fjolhösten och vann ju även V75-Mästaren... Kan det vara så att det börjar bli rätt årstid? Till under 20% så tvekar inte jag. Stora skrällen idag sätter jag på 12 Faciam, Uhrbergs hästar har gått lite bättre på senaste tiden, värdelöst läge nu, men under 5% är klart streckvärt i ett öppet lopp! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
"Bra tips Klanke"...det vet vi först 21:01
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
glömmer ni inte 1 Prada Cloc? som va knappt slagen av vinalte herkule och slog wiss rambo när dem möttes? Sen vet vi ju att Bonnies Maggie är bäst på kort. kommer iallafall dubbla med Pradan
![]() Sen dubblar jag i första med 3 Peaceful Melodi och hoppas Chat chip galopperar eller e allmänt trött efter en hård säsong
Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2012-11-19 klockan 16:57. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bra du är igång i tid, håll hjärna igång. På lördag är det din tur Klanke.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
klart att chatchip är bästa hästen, men från 8:e spår, mot ett riktigt bra motstånd i form av bloom boko, seronera men framförallt occasion kronos så tycker jag att det luktar favoritfall, snabb bana på halmstad också, Occasion kommer väl till täten och därifrån tror jag på bra chans! så om nu inte chatchip körs till tät efter en kort bit så tror jag att den får svårt... 87%!!! alldeles för mkt iaf.. (med risk för att jag får äta upp detta om ca 2 timmar
Senast redigerad av jocklon den 2012-11-19 klockan 18:28. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Om Satchmo s.r.p Håller upp ledningen så är det en mycket bra chans
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Registrerat spel
Datum: 2012-11-19 Bana: Halmstad Spelform: V65, omg. 215 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 5, 7 2 4, 8 3 1 Prada Cloc* 4 11 Alice Tilia 5 3, 7, 9, 11 6 3, 4, 7 Vadet gäller startnummer 48 rader x 1 x 1,00 kr = 48,00 kr Kvittonummer: 4962 A008 838B XXX5 |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Förslag att tippa nr 5 i första avdelningen!
Detta var nog han däruppe som hjälpte mig. Jag tänkte följa Klanke, så jag skrev ihop V65an och sedan börja det strula med inloggningen till ATG ![]() Men jag tänkte att jag skall hinna att gardera upp i första med ett vinnarspel på nr 5. Det han jag. Tror ni jag han lämna in V65an? Nej det gjorde jag så klart in, och jag SVOR Men se på fan, femman vann och jag sparade några kronor. Klanke, jag vet att du kommer blixtra i veckan ändå! Senast redigerad av Lindvallen den 2012-11-19 klockan 19:12. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Snygg start HuBBaBuBBa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ni måste förstå en sak i trav att det vinner sällan en 80%are osv... inget spelvärde lika med förlust.
;P |
|
|
|
|
|
|
|