Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-19, 10:29   #1
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

uppsnack v4


kände för att slänga in en liten idag på lunchen.

avd1. Tycker det står mellan fyra stycken, dock kanske Trickster är något överspelad på 76%, vill gärna ta med några motbud: B. More är inte så tokig och har ett smaskigt läge får en räkmacka? 10 och 11 känns också intressanta på 19% resp 20%.


avd2. Firestorm Viking har hela 45% i segerstatistik det säger lite av hästens kapacitet och vinnarskalle. Har varit borta ett tag men har så pass hög kapacitet att man måste ha toppchans i detta fältet om formen är någorlunda. Spåret idag är oddshöjande och jag tror inte man startar hästen om den inte känns fin i träningen. Hygglig vinstchans och jag spikar i brist på annat.



avd3. normalt står det mellan 7 och 8. Vissa "experter" kanske spikar nr 4 men en häst med så låg seger% vinner väldigt sällan och den tar jag bort. Draget är nr 3 med Tony som såg förbättrad ut senast och hade sparat trots sin 6e plats (många som stred på linjen) kan få det perfekta loppet. 5%.



avd4. Normalt är det en toppchans för nr 2 men hästen galopperar 60% av loppen, utan galopp är det säkerligen bra vinstchans men jag vill inte falla till slut det har jag gjort vid några tillfällen det gör så jäkla ont ;/ 10 och 11 är bra och ska med sedan kryddar jag med kapable Con Nova som kan vara en rysare om man kommer till....


avd1. 1-2-10-11
avd2. 8 Firestorm Viking
avd3. 3-7-8
avd4. 2-4-10-11
96 kr


God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-19, 11:07   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Kastar också in en liten lapp.

Trickster enormt överstreckad, vill dock inte spricka om den vinner i första, strreckar fem hästar: 1,2,3,10,11

Funderar över avd 2: Blir nog nästa alla där.

Avd 3: Spikar 8 Walktoremember, spikade sist och tar omtag nu, 17% är lågt när de två favoriterna är "ickevinnare".

Avd 4: Klurigt, går Lennartssons felfritt vinner den väl med hela upploppet, annars vidöppet. Wallner va bra sist, låsa på de 2 kanske.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-19, 12:22   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Vilket värde :( Skulle precis lämna in när de krokade ihop när Kajjans Reste sig inför första, avvaktade och plockade bort nr 3. Körde på 1,2,10,11 istölelt för 5 hästar. Hade fått in den som resverv annars och suttit med 2 streck i sista. Dags att jobba bort 2,10 NU...
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td