|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Hoppas det blir dött lopp
för jag spelade 100 kr vinnare på 7:an och har 4:an på systemet såg ut som 4:an hann dit men kan inte vinkeln på halmstad
Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2012-11-19 klockan 19:41. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
HuBBaBuBBa Idag är du het
Har du någon bra DD på G Min DD DD1.1-12 DD2.8 |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Spelvärdet ligger på min Prada Cloc nu.... Stefan vann loppet innan precis som jag tänkt;P och torskar nu med omgångens största favorit..
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
8:an gå med bakskor? Kan kanske vinna ändå men jag tycker Toralf Jubb är mer intressant som dem rycker alla skor på nu. I första har jag ingen aning men 2-3-9 kanske mot 3 kanske oxå 5 i sista.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Registrerat spel
Datum: 2012-11-19 Bana: Halmstad, omg. 36 Lopp: 5 Spelform: Tvilling Hästar: 1 Prada Cloc* U-hästar: 6 Bonnies Maggie Vadet gäller startnummer 1 x 200,00 kr = 200,00 kr Kvittonummer: 0F4C 4204 CD21 XXX5 |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
synd att min häst blev inlåst annars hade det slutat bra
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
TT suck... dem är ju travtipparnas största nötter som man självklart följde på. Känns som TT är i en REJÄL svacka spelmässigt?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Håller nog Spelarservice lite för TT just nu
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Va fan gör han??????
Diska skiten |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Magnus J kan ju inte köra häst va fan drar han allt han har innan kurvan kommer så hästen e helt död på upplopp istället för att öka tempot när han ser Björns häst komma i periferin??????? Skumt styrt av en så bra kusk annars ..... det va en typisk Erik Lindegren styrning.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Gött då lever min DD
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Intressant diskning i Halmstad! Trodde aldrig jag skulle få se en incident i första sväng leda till diskning. Även om beslutet är helt korrekt enligt regelboken så är det modigt av Halmstads domarstab. Kommer nog leda till en hel del debatt och förhoppningsvis fler liknande beslut i framtiden.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Faciam ser bra ut
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
GÖTT DD satt 30:-
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Bra att de tar tag i sånt där så kuskarna stramar upp sig, ingen vill se kapningar som kan sluta i skador och olyckor och som dessutom skadar sportens rykte. Nu väntar jag bara på att domarna får lite cojones och plockar Svanen och Bergharn för några stallkörningar också...
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Stekel den 2012-11-20 klockan 18:54. |
||
|
|
|
|
|
|