|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
Fast nu lär man väl inte kunna trippla snarare dubbla upp pengarna ![]() Vem är äldst Oscar? Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2012-12-18 klockan 17:33. |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
Japp, Oscar är äldst och klart mer rutinerad, men Joel verkar vara ett löfte och vunnit 6 lopp av 57 i år, segerprocent på dryga 10%. Lutar åt ett spel på OK - inte en "lapp", men ett par, tre hundra får det nog bli - om jag inte ångrar mig, vill säga!
|
|
|
|
#18 |
|
Om man nu inte skulle gardera Raja??? 93% galopp m.m. 2,4 är intressant på 7-10 %... skulle inte förvåna mig om Raja gör bort sig.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Känner det samma men om oddset står sig till 1,6 så är det inte längre intressant.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kommer ju bli ett pärlband i första och då får Breedlove göra grovjobbet utvändigt sista 700 - men detta är ju en stark rackare så det kanske den klarar?
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nej, vill ju ha runt 2.20 och uppåt...
|
|
|
#23 |
|
Låser på 4 i tredje avdelningen: 2, 3, 7, 8 - tror mest på nummer 2, kanske en chansspik... Tar ställning för Nuggets Face som jag bara tror blåser till ledningen, trots spåret och sedan leker hem detta...
1, 2, 3, 6, 7 i sista - tror inget alls på Qou Vadis Lavec och plockar bort denne. Spik på Ludde i första!
|
|
|
#24 |
|
Misja körs av Pilenberg? Hur är kusken? funderar på att låsa loppet på 3,5,6,13 är jag dum ihuvudet då?
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Aja baja Pilkast, inte skriva
Skoja bara, klart du ska delta i diskussionerna !!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1) |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Tjenare allesammans. Har ni börjat smutta på glöggen ännu :=)
avd1. Raja Mirchi gillar jag verkligen och att det är sista starten på svensk mark innan det äventyrar till Frankrike är intressant. Idag är dock väldigt stor 93%. Har inte startat på ett tag men om han ska vinna pda så måste han vinna detta. Jag tror dock inte han är helt 100%ig i form, senast ströks han ju för att han gick på en töm, och idag är han storis, vinner kanske på ren kapacitet men jag tar en rövare och tar med Copper Beach som nu kan få ett drömlopp i rygg ledaren och så vitt vi vet brukar Ludde ge luckan till slut. Blir det duell eller ren uppvisning? avd2. Här väljer jag att spika Loades Gangster som ska vara fräsch nu och jag tror inte Svante hade plockat ut honom om han inte hade trott på lite chans. Perfekt spår, bra kusk, sitter i front efter några 100? bra skalle vilket indikerat 4 segrar. Lever han upp till sin kapacitet bör han vinna detta. avd3. Otroligt öppet! Tipset ger jag till Hansome Night som gör det bra hela tiden och snart måste han väl ändå få vinna lopp? Sitter i spets och leder loppet runt om? Given A för mig. Razak Exclusive är väldigt bra men också väldigt osäker. Youwon ser ut som en ny häst och kan skrälla med klaff från fint läge. Quatro centro och Falk Hålleryd är inte så tokiga och de börjar komma in i matcherna allt mer. Varning! Attension in låter det positivt från och trots spåret kanske man kan trilla ner vettigt och spurta till sig en plats om seger? Poppy trott är min bedövare med skrällkusken Sjunnesson. avd4. Också vidöppet.. Men tipset går till Idefix skift som är en bra häst i grunden och skulle han komma till ledningen så kan det hålla hela vägen. Har bättre rad än vad vi kan se. 20%. Given A för min del. där bakom är det vidöppet, tja hela loppet är vidöppet, Absint kanske kan ta spets men jag är inte helt säker att man är snabbare ut och har formen nog för att ta min "ide" i starten. Absint hamnar ändå i B ranken på jokern. Önaz Mozart har höjt sig och är nog med i matchen här också? Orangutang är i bra ordning och kan bättre än på slutet. Fools Gold tränas av min gamle tränare och vän Ulf Norby han selar inte ofta ut hästar men när han gör det så finns det ofta bara en plan. (Att vinna) duktig kusk upp och med rätta ryggar så varför inte..? In cap in Gown gillar jag och juulemannen kommer sällan till jägers för en andra plats han är nog ute för att vinna loppet. Enzo Nova körs av min polare Tryvelli han har varnat lite för denne i veckan så den tager jag. 2-4 och 5 tar jag med som kantbollar. Dock tar jag inte nr 14 tycker den står helt sjukt tufft till här. avd5. Också lite halvlurigt lopp men Nuggets face är en favorit och med tanke på det så blir min ställning ganska given. Jag tycker detta är en kanon och utvecklas hon som jag tror kommer vi få se henne i eliten när hon är 4 år? avd6. Yousodivine har haft otur i sina två senaste v75 starter, krokade i hop vid den senaste och näst senast satt man fast med allt. Lättare nu och bra läge. Revansch? Peters selar ut Search Launcher som är bra för denna klass och kanske Peter laddar? kan hålla... Pablo är inte så tokig och med klaff och rätta stigar under vägen kan han vinna till en skön peng. Mina småsystem ![]() avd1. 4-6 (8-2) avd2. 5 Loaded gangster (9-7) avd3. 2-5-6-7-8-9-10-12 avd4. 6 Idifix skift (13-3) avd5. 7 Nuggets face (4) avd6. 2-4-11 (7-5) = 48 kr system nr 2 avd1. 4-6 (8-2) avd2. 5 Loaded gangster (9-7) avd3. 7 Handsome Night (2-5) avd4. 1-2-3-4-5-6-7-9-10-13 avd5. 7 Nuggets Face (4) avd6. 2-4-11 (7-5) = 60 kr DD1. 7 DD2. 2-4-11 * 50 God tur! Senast redigerad av Klanke den 2012-12-18 klockan 18:14. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
TT spikar 7 i tredje och den har bäst tid hemmakusk hemmatränare springspår och måste få vinna snart.. Kommer oxå skita i Erik i alla lopp förutom första
![]() Kan se ut så här: 6 1,3,5,7 och denna ![]() 7 3,5,6,13 4,7 1,2,3,6,7,8,9 |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Nej, det är väl ungefär däråt jag också lutar - jag tar även med storskrällen nummer 10, Fools Gold... Pilenberg är inte så pjåkig, inte enligt statistiken, i alla fall! Flertalet av alla starter gör han på "himmaplan", så banan kan han... Kom ihåg ledningen nu på Jägers - är guld värd! Kom ihåg vad jag svammlat om - att ledarhästen "alltid" får en extra längd i utgången till sista sväng...
|
|
|
|
#30 |
|
Raja struken!
|
|
|