|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Registrerat spel
Datum: 2012-12-22 Bana: Axevalla, omg. 42 Lopp: 13 Spelform: Vinnare Hästar: 7, 8 Vadet gäller startnummer 2 x 190,00 kr = 380,00 kr Kvittonummer: 8764 9088 55E7 8001 |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Grattis till vinnaren Hubba och ang Veijo, vad rätt du hade. Onödigt å ödsla streck på honom, han vann inte ett skit idag. Nya tag imorgon.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+10) |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Svastedt är en j...la tiffa. Säger en sak och gör tvärt om. Han bara sjunker i mina ögon..
Är kanske mättad...men bästa är om han bara håller käften!!! Då får jag fler rätt iaf. Hann inte lägga ut idag. Men Spika : 8 STELTON 5 WHAT LOVE CAN DO 1 GAMBRIUS DEGATO Låser på 2-8-10 i guld för Åke SKA köra i spets(Jävla bullshit) 1) 4-7-9-12 2) 8 3) 2-8-12 4) 5 5) 3-4-5-12-14 6) 1 7) 2-6-12 Senast redigerad av AbbeAce den 2012-12-22 klockan 19:07. |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
◦Inför gulddivisionen på Axevalla lovade, eller om det var hotade, Åke Svanstedt att köra för fullt så länge orken bar för Rutger Raket. När det blev allvar ångrade Svanstedt sig efter 100 meter, då tog han upp Rutger Raket. Lite uppgivet, kan tyckas. – Jag förstår inte varför man går ut och säger en sak och sen gör helt annorlunda, sa Roger Walmann efter seger.
Under hela veckan har det spekulerats i om Örjan Kihlström skulle köra i ledning eller inte med Calamara Donna. Även om Roger Walmann brukar säga att han inte gärna lägger sig i hur hans kuskar gör, antyddes ändå att han gärna såg sin häst i ledningen denna gång. Samtidigt har Åke Svanstedt deklarerat att han inte skulle vika sig. Underförstått: ´Jag kör tills vi kommer till ledning´. Också i Axevallas intern-tv sa Svanstedt samma sak. Nu blev det inte alls så. Örjan Kihlström hade ingen tanke på att släppa ledningen och Svanstedt gav upp efter en kort bit. - Jag blev förvånad när Svanstedt tog upp eftersom han så tydligt sagt att han skulle köra för fullt. Han ville väl pinka in sitt revir, men det gick vi inte på, sa Walmann lite sarkastiskt. Calamara Donna återvände nu till den plats där hon som fyraåring vann Stochampionatet. Idag vann hon sin första seger för året – i den 15:e starten. Så många starter till blir det inte för sjuåringen. Framåt våren blir den här eleganta travaren fölsto. Hon kan dra sig tillbaka med över fem miljoner i prispengar. Dagens man på Axevalla blev dansken Jeppe Juel som körde tre hästar och vann med alla tre. Han inledde med Nice Öland i V4-spelet och fortsatte sen med två V75-segrar. Treårige Stelton visade sig vara en talangfull häst. Ännu mer övertygande var More Than Enough när han vann den sjunde avdelningen. Den sjuårige halvbrodern till Jaded fick inget lätt lopp, ändå avvisade han ganska enkelt Prada Secret över upploppet. Jag tror att V75-spelet skulle må bra av att de bästa danska hästarna gästar oss lite oftare. För Jeppe Juel kom jultomten lite tidigare än väntat. Inte bara för att han vann dubbelt på V75 idag. I onsdags vann Jeppe en kuskserie hemma i Danmark. Den segern gav honom 250.000 kronor. En kvarts miljon är mer än vad en hyrkusk drar in om han vinner Elitloppet. Här har en ny favorit ![]() Till sist: Kenneth Haugstad körde in en dryg kvartsmiljon idag. Därmed passerade Kenneth tio miljoner för första gången under sin karriär. Kenneth tillhör nu de riktigt etablerade hyrkuskarna. Här har en till favorit
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+3) |
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1695chaplins spel Stats: 125 - 85 - 7 ROI: 101.11% Vinstprocent: 59.52% |
Citat:
bra tanke doob men förlita inte dig på vad tidningar säger vare det sig handlar om ss,tt eller någon fack tidning...ta reda på infon själv är mitt tips. Dock alltid roligt med inlägg/funderingar!
|
|
|
|
|
|
|
|