|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#17 |
|
joakim l sen jörgen i sista så har hemmaprofilerna gjort sitt igen
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Registrerat spel
Datum: 2012-12-20 Bana: Jägersro Tr, omg. 63 Lopp: 4 Spelform: Trio 1:a - 12, 15 2:a - 12, 15 3:a - 1, 4, 10, 11, 13 Vadet gäller startnummer 10 kombinationer x 2,00 kr = 20,00 kr Kvittonummer: CD80 0800 1B41 0005 |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Senast redigerad av fusbar den 2012-12-20 klockan 13:20. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
I början av tv-sändningen dömde Persson ut King Larry, sen vinner ekipaget. Ok.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Mycket fuffens i branschen. Nu hade jag inte lirat något, men som sagt: Man ska alltid lyssna på sig själv.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
När Forsgren syns i rutan stänger jag av ljudet. Sävlig, långsam och konflikträdd är LF i ett nötskal. Vågar aldrig döma ut proffstränare.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
Rätt given bluff hur som helst för att skjuta upp oddsen lite, det är bara i renodlade favoritomgångar deras magiska tips brukar gå i uppfyllelse. Själv slår jag bara på ATG live då loppen körs, hänt alldeles för många gånger att man blivit "hjärntvättad" av deras "heta värmningar" och vart dum nog att byta ut den vinnande hästen i systemet
Senast redigerad av astockel den 2012-12-20 klockan 13:37. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
För Kanal75:s alla experter/tyckare handlar det väl om att "vi" ska förlora?
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Fel. Handlar om att vi ska spela så mycket som möjligt, de får ju pengar från omsättningen. De vill istället att "många" ska vinna istället för en stor summa till "proffsen" på mycket svåra rader. Ligger ju därför i deras intresse att experternas spikar etc sitter då många hobbyspelare tar åt sig och ryggar deras tips, därav obegripligt hur de låter vissa "experter" vara kvar...
|
|
|
|
|
|
|
|