Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-24, 10:35   #1

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

V75 26/12 Solvalla

Första tanken
1: tidiedaccelerator
2: poobong
5: newyorkus

GOD JUL
Gammal 2012-12-24, 10:46   #2

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3903
Standard

Mugger M.M !
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-24, 11:44   #3

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Första tanken
1: tidiedaccelerator
2: poobong
5: newyorkus

GOD JUL
håller med om 1 och 5 men Poobong till 80-90% ska fällas om den inte sjunker till 45-50%?

New Yorkus US har bästa kapaciteten tränar/tids i fältet och ett bra läge, borde vara spets och slut. Eftersom inte Blue Rock startat på ett bra tag tror jag TidiedA vinner.

Trevlig Jul!
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-24, 12:02   #4

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Tror inte på spets för newyorkus. Han har inte varit snabb ut de gånger jag sett honom. Grym kapacitet, hoppas han hittar ut

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
håller med om 1 och 5 men Poobong till 80-90% ska fällas om den inte sjunker till 45-50%?

New Yorkus US har bästa kapaciteten tränar/tids i fältet och ett bra läge, borde vara spets och slut. Eftersom inte Blue Rock startat på ett bra tag tror jag TidiedA vinner.

Trevlig Jul!
Gammal 2012-12-24, 12:09   #5

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Dubblar avd 1 med Nino Coger. Det är en häst som kan röra på sig ordentligt till slut. Blue Rock är nog bästa hästen men kan väl knappast vara aktuell direkt.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-24, 12:21   #6

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 460
Standard

Blue rock bättre än TA? Möjligtvis på sprinterdistans men på medeldistans tror jag inte han har mycket att sätta emot. Gillar blåa stenen mycket vann stort när han krossade baht launcher i vaggeryd men här tror jag ingen kan göra något åt TA
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-24, 12:34   #7

capones avatar

Sharp$: 13389
Standard

GOD JUL
ANNANDAGEN då tar vi V75:an
POOBONG blir nog en av spikarna
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-24, 12:40   #8

Standard

TA är en bra häst men ändå lite överskattad. De flesta loppen han vunnit har det varit rätt klent motstånd i. Däremot är han första häst i detta lopp då Blue Rock varit borta länge och resten inte är någon större klass. Men tror fortfarande att Nino Coger med rätt lopp kan fälla TA på upploppet. Kan ändra mig om det är så att TA väldigt enkelt får ta sig till spets. Då är det nog över.
Gammal 2012-12-24, 12:51   #9

AbbeAces avatar

Sharp$: 524
Standard

Dicey Spicey borde stå på tur...
God Jul på er alla
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-24, 12:54   #10

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
TA är en bra häst men ändå lite överskattad. De flesta loppen han vunnit har det varit rätt klent motstånd i. Däremot är han första häst i detta lopp då Blue Rock varit borta länge och resten inte är någon större klass. Men tror fortfarande att Nino Coger med rätt lopp kan fälla TA på upploppet. Kan ändra mig om det är så att TA väldigt enkelt får ta sig till spets. Då är det nog över.
Håller inte alls TA är överskattad, bara en riktigt jävla bra häst kan mina en V75-final på det viset han på på valla den 22 september tex...
Gammal 2012-12-24, 13:14   #11

Standard

Klart det är en bra häst,som är väldigt stark, men man kan fortfarande vara överskattad. Det loppet du pratar om fick han ju ett perfekt lopp för hästen. Det loppets prestation stod ju Joker Stursk för som va ute i 4e spår i första sväng och pressade sig fram till ledning på 1,08 första 500 och ändå bara var en halv längd ifrån TA i mål. TA va ju inte alls med i rusningen och kunde sen gå fram när tempot gick ner ordentligt. Samtidigt va det en bronsfinal och han har klättrat väldigt fort i klasserna, det ska man inte glömma. Blue Rock slog ju en sån som Baht Launcher från dödens. Baht Launcher som brukar vara rätt så betrodd i guld.
Gammal 2012-12-24, 13:21   #12

Standard

Citat:
Klart det är en bra häst,som är väldigt stark, men man kan fortfarande vara överskattad. Det loppet du pratar om fick han ju ett perfekt lopp för hästen. Det loppets prestation stod ju Joker Stursk för som va ute i 4e spår i första sväng och pressade sig fram till ledning på 1,08 första 500 och ändå bara var en halv längd ifrån TA i mål. TA va ju inte alls med i rusningen och kunde sen gå fram när tempot gick ner ordentligt. Samtidigt va det en bronsfinal och han har klättrat väldigt fort i klasserna, det ska man inte glömma. Blue Rock slog ju en sån som Baht Launcher från dödens. Baht Launcher som brukar vara rätt så betrodd i guld.
TA hänger en del i början av loppet och sedan tredjespår fram till dödens är väl inte direkt något drömlopp, blir sen lite bekväm när han tar över och blir lite ensam. Klart det är skillnad på brons och silver men tycker ändå motståndet i det loppet var minst lika bra som det på onsdag, bara blue rock som du säger som dessutom kan behöva lopp. Ta ner Baht Launcher från dödens hade TA också gjort
Gammal 2012-12-24, 13:22   #13

Standard

Samtidigt tycker jag Melander matchar honom i helt rätt lopp hela tiden. Det gynnar TA när det är mindre fält som startar och dessutom rätt överkomligt motstånd.
Gammal 2012-12-24, 13:28   #14

Standard

Citat:
Samtidigt tycker jag Melander matchar honom i helt rätt lopp hela tiden. Det gynnar TA när det är mindre fält som startar och dessutom rätt överkomligt motstånd.
Det har du helt rätt i! Men kan ju inte klaga på hästen pga att han matchas bra Jag tror TA kan vara en framtida topphäst och bli en av det bästa i Melanders stall, håller den väldigt högt helt enkelt. Sen på Onsdag så tar väl inte Blue Rock en längd och TA får billig spets..
Gammal 2012-12-24, 13:29   #15

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
TA hänger en del i början av loppet och sedan tredjespår fram till dödens är väl inte direkt något drömlopp, blir sen lite bekväm när han tar över och blir lite ensam. Klart det är skillnad på brons och silver men tycker ändå motståndet i det loppet var minst lika bra som det på onsdag, bara blue rock som du säger som dessutom kan behöva lopp. Ta ner Baht Launcher från dödens hade TA också gjort
Jo men det är ju en stark häst som klarar det. Samtidigt gick han väl fram på en raka där det va 15-16 tempo vilket inte är något problem för TA. Klart som fan Melander slickade sig runt munnen när de andra körde som dårar i början av loppet och han med sin starka bakspårshäst kunde gå fram i dödens och stänga loppet. Att han från spår 8 i det loppet va spelad till 1,9 i odds påvisar ju bara vad jag menar med överskattad. Tror inte han vunnit med ett annat löpningsförlopp den gången.

Senast redigerad av NicklasJ den 2012-12-24 klockan 13:33.
Svara

td