|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
V75 26/12 Solvalla
Första tanken
1: tidiedaccelerator 2: poobong 5: newyorkus GOD JUL
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
New Yorkus US har bästa kapaciteten tränar/tids i fältet och ett bra läge, borde vara spets och slut. Eftersom inte Blue Rock startat på ett bra tag tror jag TidiedA vinner. Trevlig Jul! |
||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Tror inte på spets för newyorkus. Han har inte varit snabb ut de gånger jag sett honom. Grym kapacitet, hoppas han hittar ut
Citat:
|
|
|
|
#5 |
|
Dubblar avd 1 med Nino Coger. Det är en häst som kan röra på sig ordentligt till slut. Blue Rock är nog bästa hästen men kan väl knappast vara aktuell direkt.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Blue rock bättre än TA? Möjligtvis på sprinterdistans men på medeldistans tror jag inte han har mycket att sätta emot. Gillar blåa stenen mycket vann stort när han krossade baht launcher i vaggeryd men här tror jag ingen kan göra något åt TA
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
GOD JUL
ANNANDAGEN då tar vi V75:an POOBONG blir nog en av spikarna
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
TA är en bra häst men ändå lite överskattad. De flesta loppen han vunnit har det varit rätt klent motstånd i. Däremot är han första häst i detta lopp då Blue Rock varit borta länge och resten inte är någon större klass. Men tror fortfarande att Nino Coger med rätt lopp kan fälla TA på upploppet. Kan ändra mig om det är så att TA väldigt enkelt får ta sig till spets. Då är det nog över.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dicey Spicey borde stå på tur...
God Jul på er alla
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Klart det är en bra häst,som är väldigt stark, men man kan fortfarande vara överskattad. Det loppet du pratar om fick han ju ett perfekt lopp för hästen. Det loppets prestation stod ju Joker Stursk för som va ute i 4e spår i första sväng och pressade sig fram till ledning på 1,08 första 500 och ändå bara var en halv längd ifrån TA i mål. TA va ju inte alls med i rusningen och kunde sen gå fram när tempot gick ner ordentligt. Samtidigt va det en bronsfinal och han har klättrat väldigt fort i klasserna, det ska man inte glömma. Blue Rock slog ju en sån som Baht Launcher från dödens. Baht Launcher som brukar vara rätt så betrodd i guld.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Samtidigt tycker jag Melander matchar honom i helt rätt lopp hela tiden. Det gynnar TA när det är mindre fält som startar och dessutom rätt överkomligt motstånd.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
Jag tror TA kan vara en framtida topphäst och bli en av det bästa i Melanders stall, håller den väldigt högt helt enkelt. Sen på Onsdag så tar väl inte Blue Rock en längd och TA får billig spets..
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Citat:
Senast redigerad av NicklasJ den 2012-12-24 klockan 13:33. |
||