|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#226 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1) |
||
|
|
|
|
|
#227 |
|
Ombudet jag lirar på! Ber om ursäkt för denna efterhandare också.. Hade gärna delat med mig om inte dagen blev som den blev igår, skrev ett inlägg tidigt igår på sida 8 angående hur man inte skulle spika DWPJ ...
Nu var denna visserligen ändå rätt så bra, bara tomten melander som förstörde som jag även skrev hehe... Mitt system innehöll två spikar: Beckman och Udos Oiler... Spelade även rak dubbel föga förvånande 10-10 ... Men skitsamma detta är bara efterhandare, har dock bildbevis Men som sagt det är inte meningen att skryta, kändes bara så gött när alla skrattade åt hur Udos Oiler skulle vinna i butiken, jag bara den vinner? Kan inte se något scenario den kan FÖRLORA PÅ?Jag ba den kan sitta i fjärde ytter och ändå blåsa förbi fältet .. De sa till mig "Neeeej hästen är vrålstark bara, måste upp i dödens" Hästen är så enormt all-round ... Alltså sett denna hästen TVÅ gånger på plats ... Första gången var det i det p-21 loppet i november för ett år sedan.. MAKALÖS prestation även om motstånd och lopp inte sa något då.... Förstår inte hur denna kan stå i så höga odds oftast .. Detta är en blivande "stjärna", hur stor stjärna återstår att se... En sak är säker, den kommer vinna MKT lopp framöver! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1) |
|
|
|
|
|
|
|