|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Sherona här varnade de från banan om - synd att man bara lyssnade med ett kvarts öra...
|
|
|
#47 |
|
haha för fan, hennes häst vann i lopp 7, och hon själv vann lopp 8 och 9 igår på gävle.. jävla brud det där
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Funderar ärligt på att enbart spela 36 rader imorgon att ha framför burken, och sen ta ledigt till tisdag då ett nytt fräscht år med nya möjligheter tar vid. Less nu...
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
OBS |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
allt på nr 8 nu i sista, bara för att jag tänkte spela dubbeln alla mot 8 ggr 20kr men sket i det, kolla nu när den sitter och jag blir skogstokig. 360ggr degen
|
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
Jag var själv stenkåt på just TTs tips ett tag innan jag insåg att de lämnar in/säljer oerhört stora system som ingen har möjlighet att följa i längden... Klart de sätter systemen ofta med så stora system. De har ju oftast med skrällarna men vem skulle inte haft det? Bättre att gå på egna intryck och idéer för då kan du klappa dig själv på axeln när det går bra och du kan inte skylla på någon annan när det går dåligt! Tror "Stora vinster" är de man skall följa lite närmre framöver... Men jag kör mest på mina egna idéer - vinner inte ofta stora vinster men det händer och då är det jag som komponerat "skiten", ingen annan" Och jag som får stå för systemet när det går illa! Vi tar dem imorgon! ![]() ![]()
|
|
|
|
|
#52 |
|
Tvilling u 8
mot 7,14 50:-
Senast redigerad av capone den 2012-12-28 klockan 21:16. |
|
|