Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-28, 20:41   #46

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Sherona här varnade de från banan om - synd att man bara lyssnade med ett kvarts öra...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-28, 20:42   #47
dny

dnys avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 1177

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

haha för fan, hennes häst vann i lopp 7, och hon själv vann lopp 8 och 9 igår på gävle.. jävla brud det där
dny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-28, 20:47   #48

Staketkuskens avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3047
Standard

Funderar ärligt på att enbart spela 36 rader imorgon att ha framför burken, och sen ta ledigt till tisdag då ett nytt fräscht år med nya möjligheter tar vid. Less nu...
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-28, 20:49   #49

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2602
Standard

OBS

Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky Visa inlägg
Spelar en DD i morgon: 11-9,11 Lycka till med era spel!
Denna DD är till Solvalla i morgon lördag!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-28, 20:55   #50

HuBBaBuBBas avatar

Sharp$: 1750
Standard

allt på nr 8 nu i sista, bara för att jag tänkte spela dubbeln alla mot 8 ggr 20kr men sket i det, kolla nu när den sitter och jag blir skogstokig. 360ggr degen
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-28, 20:58   #51

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
hmmm det händer ju ofta att hon vinner 2st lopp på v65 och självfallet garderar man i fel lopp som en jävla blådåre och tror att Åberg ska ta en seger men han får hålla sig till v4 kallblodslopp. Det är ju så man läser en rad från TT och dem ska fälla Loads of Dosh... och vill attt man ska gardera där m.m.. skit i deras spelförslag alla på sharps... dem lurar det är Malmrot som står bakom och han påverkar strecken på uppdrag av andra... det kan jag lova er. Vem fan garderar med 5 hästar i guld som står på 60-35%...??? vart finns spelvärdet? Och vem tar 10st i första? Borde det ine skrälla där det enligt regelboken skräller?

Jag var själv stenkåt på just TTs tips ett tag innan jag insåg att de lämnar in/säljer oerhört stora system som ingen har möjlighet att följa i längden... Klart de sätter systemen ofta med så stora system.

De har ju oftast med skrällarna men vem skulle inte haft det? Bättre att gå på egna intryck och idéer för då kan du klappa dig själv på axeln när det går bra och du kan inte skylla på någon annan när det går dåligt!

Tror "Stora vinster" är de man skall följa lite närmre framöver... Men jag kör mest på mina egna idéer - vinner inte ofta stora vinster men det händer och då är det jag som komponerat "skiten", ingen annan" Och jag som får stå för systemet när det går illa!

Vi tar dem imorgon!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+10)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-28, 21:01   #52

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13389
Standard

Tvilling u 8
mot 7,14
50:-

Senast redigerad av capone den 2012-12-28 klockan 21:16.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-28, 21:06   #53

HuBBaBuBBas avatar

Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Jag var själv stenkåt på just TTs tips ett tag innan jag insåg att de lämnar in/säljer oerhört stora system som ingen har möjlighet att följa i längden... Klart de sätter systemen ofta med så stora system.

De har ju oftast med skrällarna men vem skulle inte haft det? Bättre att gå på egna intryck och idéer för då kan du klappa dig själv på axeln när det går bra och du kan inte skylla på någon annan när det går dåligt!

Tror "Stora vinster" är de man skall följa lite närmre framöver... Men jag kör mest på mina egna idéer - vinner inte ofta stora vinster men det händer och då är det jag som komponerat "skiten", ingen annan" Och jag som får stå för systemet när det går illa!

Vi tar dem imorgon!
Tycker att dem danska tipparna brukar va rätt ute på det ofta om man nu ska följa nåt tips. Egna ideer knäcker. TT suger och luras. SS känns lite ärligare men ungefär samma skit. Jag behöver inte veta att spring erom kan vinna m.m hehe
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+10)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td