|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v65.-1-1-13
Bedste vinderchancer:
1. løb: 1-6-5 2. løb: 7-4-9 3. løb: 1-3-5 4. løb: 8-7-2 5. løb: 11-2-10 6. løb: 7-10-1 7. løb: 6-3-8 8. løb: 6-1-9 9. løb: 4-6-5 10. løb: 1-12-2 11. løb: 1-2-11 Dagens sikre: 8 Macho Gossip i 4. løb – V64-1 er helt perfekt inde i dette løb – eneste ’problem’ er det yderste startspor, men den 8-årige vallak er jo lynhurtig fra start, og mon ikke den bliver sluppet til føringen på første langside? Sidst tog den spidsen med 1.11,5 de første 500 meter, og sejrede siden legende let før Inhibited efter 1.12-tempo de sidste 500 meter. Dagens sjove: 11 Pascal Zet i 5. løb – V64-2 leverede et meget fint løb sidst, hvor den efter et hårdt løb undervejs bare ikke kunne klare Nico Øland til slut, men denne havde også fået et helt perfekt løb undervejs. Pascal Zet blev via sporene sendt frem i dødens med det samme, og så var det ikke så overraskende, at den ikke kunne klare Nico Øland fra vinderhullet over de sidste 100 meter. Denne gang virker modstanden ikke skræmmende, og jeg tror på en topchance til Pascal Zet. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
info fra v65-1-1-2013
Mange af topkuskene er klar allerede på årets første dag og springer nytårskoncerten over.
Jorma, Torbjørn og Per Lennartsson er blandt de kuske der udfordrer de lokale. V64 spillets 3. afdeling er et Montéløb der har foranlediget Mantorp træner Bengt R Karlsson til at sende McClain på den lange rejse. Travtræneren Bengt R Karlsson har over halvdelen af sin stald til løb den 31. december og 1. januar. 11 heste starter på årets sidste dag på trænerens hjemmebane i Mantorp, mens Bengt R Karlsson er på langtfart 1. januar. McClain (6. løb – nr. 1) starter for tiden næsten udelukkende i monteløb. Det går godt. Den er meget sikker på benene, og fungerer prima med rytteren, som også rider i løbet i Eskilstuna. Den korte distance er kun en fordel. Det er efterhånden noget tid siden den sidst har løbet på 1640 meter. McClain vandt på den distance på Solvalla sidste år, og hesten er ikke ringere nu. Der er et godt stykke vej fra Mantorp til Eskilstuna, og det er klart vi ikke tager dertil Nytårsdag, uden tro på en topplacering. Løbet blev dog noget hårdere besat end jeg troede, og min hest kan få store problemer med Hot Star. Mcclain har dog et bedre spor end Hot Star, og det skal vi naturligvis gerne kunne udnytte. Jeg regner med at se vores hest kæmpe med om sejren, fortæller Bengt R. Karlsson. |
|
|
|
|
|
|
|