|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V4 4/1
Mina herrar, vilka drag sitter ni och trycker på?
![]() Joakim Elving har åkt från Romme med två kusar och ses med toppchanser, speciellt Holly Dolly från innerspåret kort distans. 6.00 @ Unibet. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Hellodolly har absolut chansen från ryggen på mentorås, typiskt tvåhästars lopp.
Kör en liten chansning för pengarnas skull Registrerat spel Datum: 2013-01-04 Bana: Färjestad, omg. 1 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 5, 8, 9, 11 (10) 2 4 Mentor Ås (1) 3 4, 6, 10 (11) 4 3, 6, 13 (4) Vadet gäller startnummer 36 rader x 1 x 2,00 kr = 72,00 kr Kvittonummer: 8D00 1193 1109 xxxx
|
|
|
#3 |
|
Anneros Erk har varit vass på sistone, men spelvärda odds finns på Stora Värmland som inte är borta här. Billigt lopp frånsett dessa två. SV kommer upp jämnsides snabbt.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
1,2,5
7 4,5,6,7,12 6,14 Skriver från luren, så motivering uteblir... 30r/60kr BOL! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
tycker LD idag ser jätte svårt ut , vem av nr 1 & 4 i avd 2 har bäst chans?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Jag tror 4an tar spets och då har den en bättre chans, men bägge kan vinna.
|
|
|
#7 |
|
tack för det , tror jag spelar 4/10 på LD
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Anneros Erk (V4-1) värmde helt ok.
Dagfinn lär braka på med den här starka hästen och personligen tror jag att de andra får köra om andraplatsen. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bästa spiken måste vara Mentor Ås! Frågetecken på formen på favoriten plus dåligt läge, Arabian Mystery galopperar ju "varje" gång. Övriga gör sig inte besvär när Mentor sitter i ledningen. Kusken emot?
I övrigt så har favoriten bra chans om han håller sig på benen i första. Spelar utgång med 2,5,11 bakom, bör räcka. Tredje känns öppet, 7 höjer sig dock som fullföljde mycket bra från ryggledare senast på valla och hade kanske t.o.m vunnit om tidigare lucka. Intressanta bakom är 4 och 6 som kan komma till ledningen. Sista är öppet, som vanligt i denna lopptypen. Jag streckar alla på några lappar. Favoriten känns väldigt överstreckad med Chris Tortter. Dålig värmning på Goops andra, häst. Bort med dem. Första häst är 6 som kan rinna undan från spets(om barfota, verkar inte helt säkert än). Lika given andra häst och har nog inte mkt sämre chans än Greven är 13 Quantanamera som jag tror är bästa hästen i loppet, med lite klaff blir den livsfarlig! Ramen: 1) 1,2,5,11 2) 4 3) ALLA 4) ALLA Spelar som vanligt många lappar med olika typer av utgångar och reduceringar. För den som går kort(eller flerbång) kan följande system räcka om man har tur: 1) 1 2) 4 3) 4,5,6,12 4) 6,13 |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Minst sagt imponerande insats av favoriten att svara Atlas MO på det viset efter smörresan han fick! Nu är ju det dock kört, när vann dagfinn två raka lopp senast?
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gå ut i andraspår kanske dagfinn? suck... Bra insats av favoriten dock trots han stanna tillslut, var det roliga över för idag. :/
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dagfinn kan lämna in licensen
|
|
|
|
#13 |
|
ja vad ska man säga han verkade ju inte ens sugen att vinna två på raken..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
donkyklonk (+1) |
|
|
|
|
|
|
|