|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v65-08-01-2013
Dagens sikre
4. løb: 4 Electrifying har vist storform i to starter efter comeback i nyt regi hos succesrige Ola Samuelsson. Næstsenest satte hesten op mod 100 meter til ved galop, men reparerede storstilet og var faktisk ikke så langt fra sejren. Senest holdt den nu 4-årige Electrifying sig i trav, hvilket resulterede i en enkel sejr. Han har blot 55.200 svenske kroner på præmiekontoen, hvilket virker alt for lidt for denne hest. Der burde være stor udvikling i Electrifying, som ganske enkelt er en klasse over dagens modstandere. En sikker mere? 7. løb: 6 Magnificent Face gjorde det fornemt i Golden Cupfinalen bag Åge Hornline. Der var stor fremgang at spore, eftersom sejren næstsenest på Jägersro mest mindede om en pligtsejr. Det er en yderst kapabel hest, som nu er blevet 4 år og virker til at have modnet i forhold til sidste sommer, hvor en del penge blev galopperet væk. Han kan ikke tage spids her, men viste sig så stærk senest efter et hårdt oplæg, at vinderchancerne må være gode fra alle positioner. Bedre end resultaterne 5. løb: 6 Railiana er en hest, der normalt kan galoppere når som helst. Der virker dog til at være kommet bedre styr på den del af hoppen, som blev sendt i prøveløb, efter diskvalifikationen på Halmstad, hvor Conrad Lugauer kørte henover forbenene på Satchmo S.R.P. Hun deltog dog i løbet og vandt ubesværet fra spids, men blev efterfølgende diskvalificeret. Siden var hun fejlfri i prøveløbet, senest på Halmstad virkede hun ikke helt tilpas over den lange distance og med en balance, hvor hun tidligere har vist hun ikke fungerer så godt. Uden sko er det et meget tidligt bud her. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
Footloese Neo (3. løb – nr. 6) -info
“er en sent udviklet hest, som først debuterede for et par måneder siden. Den har gjort det flot med to sejre og en andenplads i tre starter, så nu synes jeg den er klar til at blive testet på udebane for første gang. Jeg har helt ærligt ingen opfattelse af hvordan den er at rejse med. Det er også første gang jeg starter den på lang distance, men det ser jeg nu kun som en fordel. Footloose Neo er mere stærk end speedig. Han har heller ikke været i autostart tidligere, men det skal ikke skabe problemer. Det er en fornuftig hest, som hidtil har gået fejlfrit. Jeg tror meget på min hest, og synes man bør tage den med på kuponerne, siger Catrin Fajersson
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Johnny Takters kväll ikväll?
Orne avd1 tror jag stenhårt på iaf! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
tro jeg på
ZONGULDAK,fantastisk hest og jeg tro den er med på stregen,distance i dag er klart +----
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
mit v65
V65
Jägersro 08.01.2013 V65-1: 10 V65-2: 1,5,8,9 V65-3: 1,2,6,12 V65-4: 2,5,7,8 V65-5: 3,6 V65-6: 4 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 1 kr. 128 128 kr. Udbydes af Danske Lotteri Spil A/S |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Såg precis provstarterna bakom bilen då jag som vanligt är på banan och kan dela med mig att Footloose Neo såg fin och ganska rapp ut bakom bilen. Svårt att säga hur snabb den var då de andra två som var med knappt kan kallas travhästar
![]() Men som jag bedömde det hela så kommer den nog sitta i spets ganska så tidigt i loppet. Ingen tappstart iaf. Såg sedan fin och smidig ut i lugn lunk runt banan. Sen vägrar jag själv att spika C. Fajersson i dessa typen av lopp men från ledningen kan även jag vinna... |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Känns som man måste ta ställning i första
Kenneth eller Catrin?? Lätt val
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bra spik i fjärde på #8.
Nähä, det var veijo.............
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Registrerat spel
Datum: 2013-01-08 Bana: Jägersro Tr Spelform: V65, omg. 4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 2, 6, 9, 10, 11 (5, 3) 2 5 Electrifying 3 6 Railiana (4, 3) 4 1, 3, 6, 8 (5, 7) 5 3, 7 (6, 4) 6 4, 10 (10, 5) Vadet gäller startnummer 96 rader x 1 x 1,00 kr = 96,00 kr Kvittonummer: C7C6 1F48 0E50 xxxx Registrerat spel Datum: 2013-01-08 Bana: Jägersro Tr Spelform: V65, omg. 4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 5 Twins Nightshift* 2 5 Electrifying 3 6 Railiana 4 3, 6, 8 (8, 5) 5 3, 7, 8 (6, 4) 6 4, 5, 10 (10, 5) Vadet gäller startnummer 27 rader x 1 x 1,00 kr = 27,00 kr Kvittonummer: 4F04 9520 A452 xxxx Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2013-01-08 klockan 19:07. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Registrerat spel
Datum: 2013-01-08 Bana: Jägersro Tr Spelform: V65, omg. 4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 2, 6, 10 2 5 Electrifying 3 3, 6, 11 4 2, 5, 7, 8 5 6, 7 6 4 Lennart Vadet gäller startnummer 72 rader x 1 x 1,00 kr = 72,00 kr Kvittonummer: EF66 |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Vi testar en kul.
10 5 1, 2, 3, 6, 11 3, 4, 8, 10, 11 3 3, 4, 5, 7, 10 175kr |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Otroligt jobbig speaker på Jägersro.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
1. 6,10
2. 5 3. 3,6,11,12 4.5,8,10 5. 6 6. 4,10 48:- |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
alltid när man tar bort eller garderar favoriten så vinner den lol men inte när man spikar den... lustigt
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Fan vad iskall man är helt plötsligt............
Garderar största favoriten och spikar Takter, som kör en häst som galopperat i 4 av de sista 5, dessutom från ett snävt femtespår i volt. Iskallt!!! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
TT gjorde som vanligt en superskön blåsing för alla travspelare i landet som lyssnar till deras superheta tips .... lol ... inklusive mig själv.... nobbar favoriten i första och spikar i andra...
och vad händer jo favoriten vinner första och andrahandaren vinner i andra hehe... det bästa är att ta två tre hästar som kan vinna i varje lopp och garanterat vinna pengar.. om inte 6 rätt så 2-3 femmor som ger dig minst pengarna tillbaka om du inte skulle hitta smällkaramellen själv på 2-3 hästar. Har vunnit 45.000kr för 120kr spelade på just det sättet på just Jägersro... inte en spik utan 2-3 hästar i varje lopp och låste på 2st skällar i sista
Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2013-01-08 klockan 19:46. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hatar att spela hästar från bakspår på jägersro men nu gör jag det ändå. 1000 kr plats chelsea till 2,65 samt 100kr vinnare till 9,0
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Registrerat spel
Datum: 2013-01-08 Bana: Jägersro Tr, omg. 2 Lopp: 5 Spelform: Vinnare Hästar: 6 Railiana Vadet gäller startnummer 1 x 250,00 kr = 250,00 kr Kvittonummer: 8B88 1704 A8D0 xxxx |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
TRIO
1. 8,10 2. 5,6,7,8,10 3. 5,6,7,8,10 |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Helvete vilken lallare Jägers har som referent! Han är typexemplet av en sådan som en gång börjat snacka som han gör och ingen chef har vågat tillrättavisa pga PK-Sverige.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Veijo vinner nästa gång med den hästen bättre spår
![]() La ut SS dd |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Inga bra tips. Men testar en rolig:
Registrerat spel Datum: 2013-01-08 Bana: Jägersro Tr Spelform: Dagens Dubbel, omg. 15 Avd Hästar 1 3, 4, 7 2 8 Kalypso Face Vadet gäller startnummer 3 x 150,00 kr = 450,00 kr Kvittonummer: E3EE F70E **** 0845 |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Veijo är en lallare i sulkyn men du kan inte skylla på honom denna gången. Hästen skentravar från start precis som den gjort under hela värmningen. Inte mkt Veijo kan göra där. han kör inte på hästen från start då hästen själv bestämmer när bilen släpper. Finns mkt att slipa på där men att den har fart för klassen råder det ju ingen tvekan om. Kolla även in Staro Fantastics upphämtning efter gungan.......
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Banned
|
Ögat har ju nr 1 i dd1 som dagens drag, kanske kan va nåt?
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Kantbollen i första är utan tvekan Stensro Macho, dock behövs det köras rätt som vanligt för hästar från spår 12. Den har dock bra kapacitet och det låter ganska uppåt från tränarhåll. P Nordström är äl ingen dröm men som ganska ospelad på DD kan den vara värd en slant.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
J. Takter lyser med sin frånvaro idag...
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
kommentatorn kan ju gå hänga sig själv på jägersro
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+1) |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Menar ni han som refererar loppen? Isf så kan jag säga att denna urusla person har varit på jägers hur länge som helst. Har ingen aning varför han är kvar då jag vet många som stör sig på honom men har aldrig hört något positivt om honom. När hen sedan även har tveksam privata åsikter (enligt mig) ja då är det ett mysterium varför han är kvar. Har fått höra hans gälla och usla referat sedan jag började gå på jägers vilket är mer än 25 år sedan.
Bengt Larwik är hans namn btw. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
hahah googla hans namn, verkar vara en hyvens kille det!
|
|
|
|
|
|
|
|