|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
Har aldrig förstått detta med att gå på statistik huruvida ett lopp är skrällvänligt eller inte utan att ha sett deltagarna... Okey att vi vet att sto, amatör och unghästloppen är skrällvänliga, men ändå - det kan finnas kanoner där med som ej behöver graderas... Inom fotboll, bandy, ishockey osv. så kan jag förstå detta med statistik - men i trav så kan du aldrig ens i närheten få till ungefär samma förutsättningar som i ovan nämnda sporter... Dels då dessa inte är beroende av så många parametrar som varje travlopp, var för sig, innehar! Kan räkna upp ett tiotal, på tre minuter utan ansträngning, men kommer ej göra detta då de som vet vad jag pratar om vet att jag har rätt och jag orkar inte köra detta nu - kanske en annan gång... Här skulle du till och med kunna köra statistiskt i hela tre lopp när ett är svårt nog, allt enligt ovan. Och att köra de första tre avdelningarna på, i snitt, enbart 9 rader är ju bara rena skämtet - om nu folket/statistiken anser att skrällarna INTE finns där är det då inte än mer angeläget att försöka fälla favoriterna där, om möjlighet finnes? Startar där en eller två storfavoriter som systemhållaren inte anser kan förlora så skall man såklart spika dessa även om de är 95% och då hellre hålla ner insatsen eller helgardera två, tre lopp + något lås... Men att kategoriskt gå ut och säga att man skall försöka hålla nere insatsen till ca. 9 rader i de tre första avdelningarna, UTAN att ha sett startlistorna, får mig att tycka att det vore bättre att satsa på Lotto! Men, hej, detta är min åsikt! Inget som säger att jag har rätt - har spelat in x-antal storvinster men jobbar fortfarande - säger väl det mesta, eller hur? ![]() Lycka till, i alla fall! ![]()
Win some, lose some...! You´ll Never Walk Alone... Senast redigerad av Pilkast den 2013-01-26 klockan 12:16. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
plats?
finns det några lediga andelar i bolaget?
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
om plats finns. [email protected]
|
|