Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-29, 15:43   #1
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

2013-01-29 Victoria Island - Noak L.B. (Jägersro)



Datum: 2013-01-29
Tid: 19:05
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Jägersro
Match: Victoria Island - Noak L.B.
Period: Annat

Spel: Noak L.B. 2
Insats: 3.00
Odds: 3.500
Bolag: Bet365

Motivering:
Här kommer ett spel mot storfavoriten Victoria Island i första V65an på Jägers ikväll.

Motiveringen till detta är att hon näppeligen kan vara på topp efter sju veckors uppehåll från tävlandet. Noak L.B. har däremot två starter efter vila där han gjort det helt okey - går här ner lite i klass anser jag... Var ute mot ett stentufft gäng senast så glöm denna start.

Själva loppscenariot riskerar att bli ett pärlband första fem med VI i ledningen - dåligt/inget tempo och hon kan rinna undan, men blir det bara lite tempo så kommer ringrosten att slå in sista hundra metrarna och hon fångas då lätt upp. Inte helt säkert att hon får ledningen direkt heller då hon tvekat från start förut - startsnabb är hon dock normalt. Men det finns andra startsnabb runt om henne också.

Noak L.B. får börja från de bakre regionerna men hoppas att denne kan få en rygg sista varvet och att denne blir framdragen (stor chans för detta) för då kan denne speeda riktigt fort!

MEN:

Denna rek utgår mycket från att VI är ringrostig efter dessa sju veckors frånvaro - hon är trots allt 8 år och detta skall inte heller underskattas. Får jag bra odds så hugger jag direkt och det får jag/vi här! Hade hon haft lopp i kroppen hade oddsen varit korrekta, så är inte fallet nu!

3.5 är löjligt högt och skulle satt denna till högst 2.50. Kanske något lägre till och med...

Värmning och provstart som vanligt viktiga, men då jag anser att oddset på Noak L.B. enbart kan sjunka på den information som framkommer sent innan start, gör att jag med gott samvete redan nu lägger denna rek.

Lycka till om någon följer...

Synd på galoppen...

Senast redigerad av Pilkast den 2013-01-29 klockan 19:13.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-29, 18:37   #2
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Synd på galoppen där... Analysen var ju annars rätt och Victoria Island vek ner sig lätt från ledningen...
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-29, 18:45   #3
 
Skubb14s avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 163
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Absolut!

Utan galle på Noak så sitter den lätt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3)
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td