Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-30, 10:26   #1
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Intresse V75 tillsammans


Tjenare!

Är en kille på snart 21 år som har ganska stor erfarenhet av travtippande. Har haft några hyfsade vinster ( 5 siffriga ) men inte hittat upp till den där miljonen ennu. Tänkte kanske detta var lösningen och tänkte höra om de finns något intresse till detta? Har mycket kunskap inom området och besöker ofta V75 när det går på söndra halvan av landet. Har även lite kontakt med personer o stall koljgini samt stall stefan persson. Min spelide går ut på att satsa på att vinna många gånger och lite mindre snarare än att bara spela för miljonerna. Hade tänkt mig 8-12 andelar på 50-150 kr beroende på vecka. Maila till mig om ni är intresserade så bjuder jag in er!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-30, 11:31   #2
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

Vill du vinna lite och ofta så är Keno ett utmärkt alternativ. Att göra ett bolag för att gå för 5-siffrigt lär inte locka fler än FI har manliga röster, tyvärr. Med det sagt så tycker jag ändå att det är ett ganska bra iniativ. Hur hade du tänkt dig upplägget? Olika som tippar, Tyngre insatser när det är jackpot? Osv
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-30, 11:56   #3
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Ser din poäng i de du säger men man får vara realistisk anser jag. Satsar du för att vinna 200 tusen- 800 tusen så ger de endå en andelsvinst på 20-80 tusen. Tanken är kanske inte att bli miljonär utan mera att bygga upp en budget till framtida spel. Som det ser ut nu så kan jag inte lägga ut 500-1000 kr på varje v75 och då ser jag detta som ett bra alternativ. Men visst när det vaknas jackpot så kommer de vi att gå för att bli ensamma. Tänkte bygga upp systemet såsom följer:

Förslag
Max 1 över 50% spik
Minst 2 spikar
Max 2 lås på 2 eller 3 hästar
Sen beroende på pengar så garderar vi i de övriga loppen rejält!
Anledningen är att jag inte är ute efter summor under 100 000. Jag ser de såhär vid på favorit spikar så ger det ''oftast en utdelning på under 100 000( om de inte blir en massa låg % i övriga lopp.) Och är man 10 i ett bolag så är de kanske inte 1500 som lockar mest!

När de gäller vem som spelar så funderar jag på att gå runt på det. Alla kanske inte vill eller har tid men de som vill kommer absolut få chansen. Sen beroende på resultat och hur kunskap så kommer vissa så göra det mer och andra mindre.

Vi kommer mer eller mindre göra systemen tillsammans och allas åsikter kommer vägas in. Dock har den som gör de just den veckan sista ordet.
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-31, 00:08   #4
 
SwedishATMs avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 69
Sharp$: 381
Standard

Tjenare,jag kör ett eget bolag om du har lust att hänga på!Jag skickar min mailadress så kan du skicka en inbjudan till ditt Team också!Alltid spännande att vara med i flera!Tycker du verkar ha en bra tanke angående upplägget!Sen finns det alltid dom med stora fickor som bara vill satsa för miljonutdelning!
__________________
Winner,Winner Chicken Dinner!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
SwedishATM är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-31, 06:40   #5
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Aa absolut! Hade varit gott om fler kunde haka på just nu är de 6 st! Kom igen nu!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td