Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-03, 20:14   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 305
Standard

Spelbolag


Vilket spelbolag är bäst för Trav & Galopp ?? Då menar jag inte ATG alla andra för utom dem. Ska va utländska hästspel.

Sen vem limiterar snabbast av dem bolagen ni nämner ?? Gäller limiteringen lika snabbt på hästar som på sport ?


MVh
ManUnited är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-03, 22:01   #2
 
Sonnys avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 135
Sharp$: 1804
Standard

Betfair (oddsbörsen) är bra. De limiterar inte och har ofta bra odds, framförallt på outsiders. Dock är likviditeten rätt dålig förutom den sista halvtimmen innan loppet startar. De har heller ingen BOG (bäst odds garanti) vilket de flesta spelbolagen har på de brittiska loppen.

Annars skulle jag gissa att Bet365 är bäst av spelbolagen. De har rätt bra bonuserbjudanden och de är relativt snälla med limiteringar jämfört med flera av deras konkurrenter.

Limiteringen sker snabbare på hästar än på sport. Det är vad jag har hört i alla fall.
Sonny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-03, 22:26   #3
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 305
Standard

Okej tack för svaret

För har varit medlem i SBC ett tag nu och jag har börjat få mer intresse för hästar där det verkar liga bra mycket mer pengar i än sport om man kollar olika ROI. Alltid spelat på hästar men bara här i sverige

Vet du vad SBC är??
ManUnited är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-03, 22:48   #4
 
Sonnys avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 135
Sharp$: 1804
Standard

Japp, känner till SBC. Har förresten för mig att de frågade sina medlemmar ganska nyligen vilka spelbolag som är bäst/sämst/limiterar snabbast osv. Av bolagen som erbjuder galopp/trav så var det just Betfair och Bet365 som fick de bästa betygen.

Hade du tänkt att försöka tjäna pengar på galopp är min gissning att du behöver ha konto hos mer eller mindre alla brittiska bolag faktiskt. Annars blir det svårt att få tag i de bästa oddsen. Undantaget är väl om du skulle följa någon som baserar sina spel på Betfair SP, alltså de odds som ligger på betfair precis innan loppet drar igång.

Jo, det finns ett par galopp-tjänster som verkar prestera riktigt bra enligt SBC. Tyvärr är ju de bästa ganska dyra och man måste stå i kö ganska länge ifall man vill få en plats. Men har man en stor spelkassa och ett stort tålamod är det nog ingen dum idé att följa en sådan tipstjänst
Sonny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-03, 23:01   #5
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 305
Standard

Hehe ja men då ska jag välja dom 2 som jag redan har
SBC e duktiga på det dom gör och en sida som passa mig kosta 30 pund i månaden för en bra häst sida, roi på 15% sen starten. Kan kolla upp och maila dig om du vill.
Mitt enda problem med betfair är att jag har minus på insättningar jämte mot uttag så kan inte ta ut något om jag inte sätter in över 15k
Vet du varför det e så?
För jag tänker inte sätta in 15k för dom ska få 2.5% insättnings avgift för jag sen ska kunna ta ut det ja har.
Annars e betfair grymma bara det som jag har problem med.
ManUnited är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-04, 08:49   #6
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Ifall jag har förstått dig rätt ang betfair och uttag så är det inte att du måste komma upp på noll innan du kan ta ut utan det är att du måste komma upp på noll innan du kan ta ut med en annan metod. Så har du hela tiden använt t.ex neteller och satt in med och har mer insättningar än uttag så måste du först nolla neteller innan du kan köra ut de via wiretransfer.
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-04, 10:00   #7
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 305
Standard

Kör bara via mitt visa kort det som e så skumt. För jag ska kunna ta ut något med mitt visa kort igen måste jag sätta in 15 k så jag e plus minus 0. Och va fan e det för logik?

Aldrig dom problemen med andra bolag
ManUnited är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td