Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-09, 03:56   #1

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 305
Standard

Betfair

Vill ha ett snabbt svar så jag förstår

Har hittat ett spel på betfair och det jag undrar är vad allt betyder.

Lingfield 9th feb

17:45 5f hcap på den hästen jag vill spela ger lite över 6 ggr pengarna

17:45 plats på samma häst ger bara 1.7 ca

Vad betydder allt det och vad e det jag ska kolla efter om jag bara ska söka vinnare?

Sen är där en förvirrande sak till och det är tid 17:15 1m2f hcap vad betyder det lixom ?

Tack på förhand !! Mvh
ManUnited är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-09, 04:07   #2

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ManUnited Visa inlägg

Har hittat ett spel på betfair och det jag undrar är vad allt betyder.

Lingfield 9th feb

Vad betydder allt det och vad e det jag ska kolla efter om jag bara ska söka vinnare?

Sen är där en förvirrande sak till och det är tid 17:15 1m2f hcap vad betyder det lixom ?

Tack på förhand !! Mvh

Kan tyvärr inte detta med galoppen och Betfair, men råder dig att sätta dig själv in i detta innan du börjar spela... Blir ju rena rama Lotton annars...

Lycka, till...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-09, 04:12   #3

Standard

Ja jag måste tänker inte satsa än

Vill bara veta vad förkortningarna betyder, annars verkar jag rätt säker på min sak
Gammal 2013-02-09, 05:01   #4

NiLus avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ManUnited Visa inlägg
curling ittat ett spel på betfair och det jag undrar är vad allt betyder.

Lingfield 9th feb

Tack på förhand !! Mvh
1m2f betyder att loppet är 1 mile (engelsk mil = 1609,344 m) och 2 furlong (1 furlong = 201,168 m) långt. hcap antar jag att det betyder handikapp.
Ha De Gôtt

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)

Senast redigerad av NiLu den 2013-02-09 klockan 05:02. Anledning: Rättat stavfel
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-09, 07:04   #5

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 2339
Standard

Vinnare är oddset där det står 6ggr, plats är det andra och innebär att den ska placera sig normalt 1a 2a eller 3a, men vid färre än 8 startande ska den normalt placera sig 1a 2a och tror det är vid 4 eller färre utgår platsspel.

Men detta står alltid hur många placeringar som gäller. Det står under hur mkt som är matchat; PLACERING:3. Eller 2 eller 4 beroende på hur många platser som gäller...

Sen om det är 8 när du spelar och en blir struken blir det plötsligt bara utbetalning på 2 platser istället för 3 därav kan det vara bra att vänta till nära inpå start om det är 8 startande...

För övrigt är det brittisk tid som gäller på alla galopplopp vilket innebär 17.15 är 18.15 för vår del. Dock ej om du lirar via mobil på betfair då är det plötsligt svensk tid...

Fler frågor ang. galopp bara pma...förutom ang. hur man går plus det har jag ej lyckats med än...
werygod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-09, 17:19   #6

Standard

Tack för alla bra svar
Ska läsa mer om just betfair

Mvh
Svara

td