Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-09, 12:20   #1
 
Skubb14s avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 163
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

2013-02-09 Paisley - Luringen Palema (Trav)



Datum: 2013-02-09
Tid: 16.18
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Trav
Match: Paisley - Luringen Palema
Period: ft

Spel: Paisley
Insats:
Odds: 2.30
Bolag: Expekt

Motivering:
Idag vankas det v75 tävlingar på malmöbanan Jägersro.

Jag hoppas mitt fina flyt håller i sig, men lördagstvälingar är alltid lite svårare enligt mig, då klassen är så jämn bland hästarna.


Min bästa h2h idag:

Lopp 10 Jägerso

Nr2 Paisley - nr 5 Luringen Palema :Paisley odds 2,30


Paisley har äntligen hittat formen igen, kommer från 2 bra insatser. Där hon näst senast hängde med riktigt bra bakom Love You More på halmstad och kom i mål på 12,4 1640auto, och det var pigga ben i mål.
Nu senast så körde man om ledningen, och öppnade på 11,4 första 500m, för att senare släppa till Playing Tua. Spurta sen till enkel vinst via open strech.

Paisley är annars ingen häst som vinner ihjäl sig, men nu handlar det om h2h så det spelar mindre roll denna gång. Och hon har varit ute i klart tuffa sällskap i varje start!
Jag vet att tränare M Lönnborg hade planer på att ta ner hästen till frankrike men tyvärr gjorde den bort sig i några starter och var inte riktigt fräsch.
Men nu har man fått ordning på henne igen och det lyser form!

Att Örjan kör gör inte saken sämre, då det kommer laddas rejält från start på flera håll. Och då kan man plocka ner Luringen P till slut!


Luringen Palema återfinns nu i regi Lars I Nilsson, och vann direkt i sin nya regi efter spets och slut med Erik A i sulkyn.
Man varva på 1.12 varvet, men avslutningen på 18 sista 300metrerna var ingen rolig syn.
Okej, nu vann hästen men detta är ingen hjälte sista biten om man säger som så.
Idag kör Lutfi Kolgini, och alla vet ju vad som väntar då!

Just det, full gas från början!!!

Men det är flera som är intresserade att köra för spets i detta loppet, så han kommer inte få något "gratis" direkt.
Det vankas jänkarvagn och helstängt på nr 1 Landers Power, och Kim bakåtlutad Eriksson släpper ogärna ledning ifrån sig om han lyckas hålla ut Luringen P.
Sen har vi First Jag som också kan öppna snabbt, där kanske Takter släpper till Ludde om han är förbi Landers P .
nr 6 Breedlove är ju också en startsnabb häst som lär testas från start.

Som ni hör så tror jag att detta kommer bli rejäl körning och det kommer bli många trötta ben till slut, därav Luringen P som jag tycker inte har någon skalle alls, utan mer en sköntravare..

Skulle Luringen hamna i dödens eller dylikt så den chanslös enligt mig, väl i spets så visst har den chans, men jag tror att "gubben i lådan" kommer åkandes förbi sisådär 150meter från mål, och Ludde sitter med slaka tömmar

Sen kan vi skåla i baren


Lycka till med era spel idag oavsett om ni ryggar eller ej.

//
Skubb14
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td