Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-02, 18:05   #1
 
Grogg12s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 502
Sharp$: 409


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vill bara tacka sharps!


Hej!

Sitter här och är så tacksam för Sharps medlemmar nu, te.x Kriga, Laxdasen, Donkyklonk, Klanke och KP! med mera såklart, alla som bidrar till tarvsnacket här!

Är så nöjd med all info man får, som att turbo urpo kan va en spik och att Goop åker med en häst till Bergsåker idag.. Har annars aldrig lagt märke till det!

skriver detta mest för att jag uppskattar er info, värt hur mkt som helst!
Inte för att jag vann nått idag men var väldigt nära att sätta 7:an

Tack så mkt! och hoppas att ni inte försvinner här ifrån forumet era travdjur!!

Hoppas vi kan dela mer info i framtiden
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zeke (+1), slindoffer (+1), Pilkast (+1), loneranger (+2), astockel (+5), Boone (+15), AbbeAce (+1), Stekel (+1)
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-02, 20:24   #2
 
SwedishATMs avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 69
Sharp$: 381
Standard

Jag är ganska ny här på Sharps men har hållit på med spel i flera år!Jag uppskattar allt dividerande här gällande V75 omgångarna mm!Som Grogg säger så finns det oerhört kunniga personer här som sätter en xtra krydda på lir man är på väg att lägga!Det är med den där lilla xtra infon man kan sätta 7an!Sätter man spikarna så sitter definitivt 7an flera ggr per år!

Med anledning av Atg's nya bolagssida så öppnas nu nya "dörrar" mot miljonerna!Ofta har man haft egna ideer men inte haft råd att göra det ultimata systemet!Tillsammans på Sharps och Atg's bolagssida kan 2013 bli ett gyllene år!Håll igång ideerna och snacket inför V75 omgångarna!Grymt uppskattat sen jag blev medlem!

Mvh SwedishATM
__________________
Winner,Winner Chicken Dinner!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
SwedishATM är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td