|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
5 8 9 10
1 6 8 4 5 6 4 4 1 6 7 10 11 11 Detta är en nykter kombination av magkänsla och vett...Sebastian K brukar inte gå efter vila och Clear Sign i rygg och garantilucka när Takter anfaller i sista sväng är inte osannolikt. Spikarna inte mycket att orda om, även om Icebear i sista kräver att Åge inte får gratisspets utan att det tävlas... |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Vet du om den stod stallad tillsammans med andra av hans starthästar i morgon...? Skall man behöva ta detta med sjukdom med nu också... Stryker han någon mer är det alla anledning att passa hans hästar - i "negativ" bemärkelse, alltså...
|
|
|
#33 |
|
vad är det för fransman som goop kör i OS kvalet?
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
Detta är ett löjligt högt överodds - detta nyper jag direkt, tack för "heads upen"!
|
|
|
|
#35 |
|
Svanstedt om sina
+++++ Sebastian K. (V75-3) känns riktigt fin inför årsdebuten. Han fick vila helt i två månader efter sista starten i fjol och bara ha det bra i hagen. Därefter gick han motion i några veckor innan han började med intervallträning efter nyår. Sedan en tid tillbaka har han tränat för fullt med sex intervaller i sandbanan och känts mycket bra. Han känns väldigt stark, pigg, spänstig och fin. Hästen har även gått två rundbanejobb, först ett efter 1.23 full distans och i måndags körde jag 1.22 med honom. Han gick även ett lugnt jobb under torsdagen och allt var som det skulle. Normalt sett är han klassen bättre än de han möter här och visst tror jag på toppchans. Det blir barfota runt om. ++++ By Air (V75-6) har gjort en start efter sin vinterträning och det var bra gjort att vinna direkt då han gick med skor. Han var lite seg men ändå stark och kommer säkert att vara kvickare i benen nu med den genomköraren i kroppen. Han har också känts fin i träningen efteråt och det var klart plus i måndagens intervalljobb. Det känns som att hästen har bra form och nu blir det dessutom barfota runt om vilket innebär en extra växel. Läget är dåligt samtidigt som värsta konkurrenten har bra spår, men eftersom det är en riktig vinnarhäst blir betyget högt ändå. +++ Main Kronos (V75-1) var med i en tuff öppning senast och den som var utvändigt om oss körde alldeles för länge. Dessutom körde den hästen på oss så att vi fick punktering på sulkyhjulet. Det är ganska tungt att springa med punktering i de farterna så hästen var ursäktad. Han hade heller inte startat på länge men nu har han fått ett lopp i sig och kommer att ha mera tempo i kroppen. Han är snabb ut och har ett bra läge men jag tror inte att vi slår Flemmings häst. Den är för bra och det är bara en platschans. Barfota runt om. Conrads Voldemort (V75-2) räckte inte i V75 senast och precis som jag sa innan så hade han inte de farterna i kroppen. Loppen som han har vunnit tidigare har varit i enklare gäng. Han hade inga problem med banan senast utan räckte helt enkelt inte till bara. Hästen känns likvärdig nu gentemot senaste starten men att han får en trea i betyg är främst för att det är lång distans som han är gynnad av eftersom han är stark. Men egentligen tror jag inte att han räcker till vinst i V75 och det är nog platschans i bästa fall. Han kommer att tävla med skor runt om den här gången för han känns bättre med skor. Mellby Venus (V75-5) kämpade på bra i årsdebuten men det blev för tufft att gå i dödens i det hårda tempot. Men hon gav inte upp helt och gick en fin tid och har känts bra i jobben efteråt. Normalt sett ska hon gå framåt med loppet i kroppen då hon nu har mer tempo i sig. Men bakspår på tillägg är normalt inget vinstläge. Samtidigt som värsta konkurrenten står på start och hon behöver nog lite tur för att vinna. Hon kommer att gå med skor runt om precis som i årsdebuten, eftersom hon känns bättre med skor. Däremot blir det inga broddar som senast och det är såklart ett plus. Jag håller henne som min tredje bästa chans i V75. ++ Clear Sign (V75-3) var bra vid segern näst senast men har även haft lite otur och suttit fast några gånger på slutet. Han känns fin i träningen och har bra form. Men här är det normalt en platschans i bästa fall. Nelli Cobell (V75-5) gick rätt så bra senast på en fin tid och har nog bra form. Men hon har svårt att räcka till och kanske kan ta en hygglig placering som bäst. Global Mazerine (V75-6) har utvecklats otroligt bra och från att ha varit en “skuttburk” tidigare så är han numera stabil och fin. Senast sprang han en 1.13-tid och det hade man aldrig trott tidigare att han skulle kunna klara av. Hästen har toppform men har ett dåligt spår och kommer att tappa i starten. Han lär vara sist efter 50 meter och får därmed svårt att vinna. Mick Jägers (V75-7) blev fast länge senast och kom loss för sent. Det gick fort till slut men han hade lite sparat i mål. Jag tror att han får svårt att vinna här och är nöjd med en bra placering. Käklla: Trav365/Sportbladet |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
omgångens kioskvältare avd 5 nr 2 G.K.Alias ujippa
såg att Stora Vinster har den som tipsetta!! även spelguiden varnar för henne. 6 % just nu |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
och sluta och blanda in tennis !!! går inte att säga så . vad menar du när du skriver något så flummigt? ps är lite sur när Sverige spelar sä jävla dåligt
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ps du fattar att det är skillad på 88 % och 1 % va ?
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
![]() Men till rätt odds måste jag nog lägga en liten peng, tror jag...
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Detta är en ojämn osäker typ. Svårt att se den vinna v75 med catrin i sulkyn. Finns mycket mer intressanta skrällar här. Varför inte basilika silas eller Peter,s ....till ungefär samma %. Med rutinerade kuskar. Att stora vinster ha den som tipsetta, berättar att ha du ett konto där, avsluta det direkt
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
2 5 7 8 9
1 2 6 8 10 11 12 6 4 4 11 12 15 1 2 7 10 11 12 3 11 1680 rader/ delas på 5 pers (Avvaktar inlämning pga Ludde och Åke) |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Blev såhär, hinner inte kommentera.
1) 5 7 8 9 2) 2 3 6 7 11 12 3) 6 4) 2 3 4 5 5) 2 4 8 11 12 6) 7 10 11 12 7) 10 Senast redigerad av doob den 2013-03-22 klockan 23:27. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Ursäkta att jag citerar mig själv men Åke har även strukit en innan V75-loppen... Skall vi vara oroliga för att han har någon skit i stallarna...?
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
![]() Lär göra så att om/när Sebbe vinner har jag kryssat i för V7, De jag garderar med är med på den vanliga v75:an.. De andra spikförslagen vi har som är samma är.. Pingus Vang i avd:1 och Åge Hornline i den avslutande avdelningen. ![]() Och har även spik i avdelning fyra och Lucky Sec. 4:ra spikar om man vill, Har den femte med. Men detta är på chans och betrodd tyvärr men fler kan se. ![]() Tänker att den femte vinnaren är Keeping Julia i avd:5.. Lycka till! |
||
|
|
|
|
|
|