Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-07, 12:10   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

ATG-live


I år är det 2013 och ATG har NOLL känsla för sina kunder hur svårt kan det vara att vi som betalar för ATG-live (varför ska det kosta?) får möjlighet att välja bana, Sedan har kvalitén sjunkit genom åren nu får man bara höra rösterna på redaktörerna som försöker överträffa varandra att ge ut vinnare till höger och vänster fast å andra sidan ingår det kanske i deras jobb att skapa spelintresse

Ha det
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+10), laxdasen (+10), Timotimo (+11), harley (+3), Skubb14 (+5), nihsum (+1)
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-01, 14:28   #2
 
Fyrans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 700
Sharp$: 160
Standard

Och kan de ta bort de sagolikt usla loppen från Danmark...
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-01, 16:47   #3
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: borlänge
Inlägg: 619
Sharp$: 937
Standard

Jag har svårt att följa sändningarna på söndagar då de försöker att sända från 3 banor samtidigt,att få något helhetsintryck är svårt, jag stänger av skiter att spela=omsättningstapp är det någon som känner som jag?
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td