|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Uppsnack 64- 30/5
Spik 13 i andra..eller vad säger Ni??? bästa Draget???
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10) |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tycker 13 står lite tufft till i andra och skulle mkt väl kunna förlora, har ju tjänat 80* av sina 110* på årets 3 starter! Men visst är den bra. 3an Trust L var spelad favo sist efter mycket lång vila, Peter var dock osäker på formen och körde försiktigt, gick i mål med massor kvar, mitt första bud!
Tycker även favon i nästa Sandra V kan missa röstar på 1 (mkt bra sist) och 5 (topphäst en bra dag) både har minst lika bra chans som favon! Falsing ligger lågt med Sputnik! Lukas vinner första för Lädret? Norsk skräll i sista Support V? I första noterar vi 3% på nr 8, skitläge men inte utan chans! Let's Play!! :: |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
som jag läser det så spetsar Lukas Hall och han lär släppa på lång distans till antingen hunch alo eller orange avenue som är två långluffare som pallar tät. tredje invändigt som bäst för hot deposit om han inte söker sig ut i andra spår
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Olivia Lavec vann på dagens distans för exakt ett år sedan...
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hur startsnabb är Support Vacation?? Metior Easy är mitt spetsbud och den släpper till Olivia Lavec men om ettan är snabbare så förändras mitt loppscenario helt! Spikbud med mitt resonemang är Olivia Lavec! Hjälp mig!
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Skit samma! Jag gör såhär! Blir kanske ett "värmningssystem" senare också!
Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-05-30 Bana: Åby Spelform: V64, omg. 34 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 2, 3, 4, 6, 8, 9 (10) 2 2 Checkpoint (3) 3 1, 2, 3, 5, 6, 11 (7) 4 4 Stands to Reason (9) 5 7 Lukas Hall (12) 6 1, 3, 4, 9 (2) Vadet gäller startnummer 168 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 168,00 kr Kvittonummer: EF42 6905 0F64 XXXX Spikarna: 2 Checkpoint - verkar vara i ordning då både TT och SS går hårt på den! Jag köper det! 4 Stands To Reason - galopp emot! Men det är jämnt streckat och Takter upp löser det! 7 Lukas Hall - Form och här blir det spets och släpp? Open Stretch-vinnare! |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
"Support Vacation har utvecklats under året och läget här är toppen. Även om hon inte skulle kunna svara spets så får hon ett invändigt lopp och hon kan spurta riktigt bra. Tror hon kommer bli bortglömd av många spelare så på det spelvärdet så får även hon agera spik denna omgång." |
||
|
|
|
|
|
#11 |
3 bud til v64.
Bedre end resultaterne
5. løb: Det er egentlig utroligt at en hest som 3 It’s Thyme blot har vundet en enkelt gang i sin karriere. Her er forholdene atter gode, da hun kan afgøre fra spids, men vel i grunden er endnu bedre, hvis det kunne lade sig gøre at finde ryg på førerhesten. Distancen er helt rigtigt, hvilket hun blandt andet viste ved en god præstation i Billund senest. Hun har dog hele karrieren vist, at sprint klart er hendes bedste distance. God for klassen 4. løb: 13 Folli er en fin hest for klassen, som Thomas Uhrberg tidligere har udtalt han har V75-ambitioner med. Propositionen er måske lidt hård for tillægshestene her, men Folli er en rigtig lækker type. Der er desuden springband her, så Folli når tidligt op til startvolten. Siden er det positionerne der afgør, men Folli kan bestemt være en udgangshest. Mere offensivt nu? 3. løb: 2 Rositta May blev kørt meget defensivt senest på Jägersro, hvor hun blev sendt ned i fjerde par indvendigt. Da pladsen først kom spurtede Rositta May glimrende, men havde for langt frem til de forreste i et løb som Bertille Va Unia vandt. Endnu bedre var hun gangen inden, hvor hun i DM for hopper afsluttede fremragende fra andet par udvendigt og var med til at trække vinderen Ragna Opal frem. Her er betingelserne optimale og der burde ikke være den store risiko for at sidde fast denne gang. Konkurrencen er dog hård, så nogen walk-over er det bestemt ikke. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Åby Omg 34,
2013-05-30 Ordinarie Reserver V64-1 4 (1, 3) V64-2 2, 3 (13) V64-3 3 (2, 8) V64-4 4, 5 (9) V64-5 4, 6, 11 V64-6 1, 3, 4, 9 48 rader x 1 x 1,00 kr = 48,00 kr Spiken: Starbecks macklo är härdad i tuffa sammanhang och tränar som en miljonär säger Conrad. Kan öppna! Chansspik: Its anythime har gjort flera fina lopp innan hon svek senast i kval till drottningenspokal. Dragen: Trust Launcher avd2. Hunch alo avd5 Bonnies Maggie avd6. God tur! |
|
|
|
|
|
|
|