|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#196 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
alltid kul at göra er nöjda fattar inte hur den kunde ge så bra bara... sjukt... han lovade vinst....ett lopp i kroppen och oerhört kapabel men skör... så blir nog inte många starter tyvärr...
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
När min egna form som gett stora kulor under TRE månader är som bortblåst så måste man lyssna till andra!!!
Ur skogen hörs ett vrål - spela som DASEN, DASEN, DASEN!!! Tackar för att du rätat upp ännu en bedrövlig dag! ![]() ![]() ![]() Du är mannen, för dagen/veckan/månaden!!!
|
|
|
|
#199 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Du bjuder verkligen på fina vinnarspel dasen!
Du har stor respekt hos mig. Du viasar ett mycket stor hjärta som delar med dig av dina fina spel. Stor tack dasen. |
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Vilka nollor! Även om Boys Going In är en otrolig undantagshäst så är det absolut INGEN som i nuläget bjudit åttasiffriga belopp för en treårig travare - möjligtvis en galoppör, utomlands, men ALDRIG en travare! Så stora pengar lägges ALDRIG så tidigt!
Åttasiffrigt belopp betyder minst 10 miljoner... Haha - tillåt mig hånle! http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle16906048.ab ![]()
Win some, lose some...! You´ll Never Walk Alone... Senast redigerad av Pilkast den 2013-06-05 klockan 23:28. |
|
|
|
|
|
#203 |
|
Pilkast hehe kan bara håll med dej
verkar ju vara helt otroligt ![]() ![]() I vilken valuta är det i
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3) Senast redigerad av Oblix den 2013-06-05 klockan 23:26. |
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Citat:
Nja, idiot kanske är att ta i, förstår att det är stort för en liten ägare/uppfödare att få fram en sån kanon. Men som uppfödare har du ju ytterligare 10-20% av pengarna beroende på lopp. Sälj!!!! |
||
|
|
|
|
|
#205 | |||
|
Sharpest
|
Citat:
![]() Är inte det ganska motsägelsefullt? Årgångshästar speciellt 3-4 åringar, om de kammar hem pengar i årgångsloppet och gå upp i klass pga pengar så måste de börja tävla mot äldre och brukar sällan klara sig bra bland sånna hästar. Därmed sätter sig mycket i psyket på hästen att inte kunna hamna först. Sen kan det ta 2-3år till innan hästen börjar prestera igen för det tar tid att växa in i klassen. Detta bekräftas även av Jens Sjödén, inte för att det är något vetenskapligt bevisat men han brukar ha bra koll. Utdrag ur 2 analyser där han berättar om årgångslopp. Citat:
Citat:
|
|||
|
|
|
|
|
#206 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Det räcker med beröm nu grabbar! ja alltid skönt med en bra vinnare och den här hade jag full koll på....Lars-Åke brukar ha koll på när den här hästen ska ha bra chans... i årsdebuten gick han bra men var inte jobbad för seger... loppet skulle föra honom framåt mkt....sen var det en bjudning att de lirade Witasp stenhårt på att den vann på 14.7 i förra.. sen kan man ju diskutera om jag är smart när jag skrev att den var stenklar...finns ju en hel del på sharps som spelar rätt hårt....fattar fortf inte hur den kunde ge så bra...hade trott på 4 gånger på förhand så känns bara bra att ni fick sjööööööööa ... ville bjuda er på denna bonus då speldagen på bollnäs var lika trist som att se målarfärg torka innan.....nu ligger jag kanske lite på plus hos er så jag slipper bli sågad närmsta veckan
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
alla sjöade igår....men inte på v86...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Oblix (+5) |
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
S.J.’s Photocopy skadade sig allvarligt i ett ben under loppet på Bollnäs V86-tävlingar på onsdagskvällen. Skadan visade sig så allvarlig att veterinär tvingades avliva hästen på plats.
Den av Catarina Lundström tränade elvaåriga hingsten vann 12 lopp på 131 starter och tjänade dryga 3,3 miljoner kronor. Tråkigt
|
|
|
|
|
|
|
|