|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V65 Åby 6/6 (uppsnack)
Några tankar!
Mest streckad blir Roobios, vann 1a för Goop sist och såg fin ut, samma läge och kan naturligtvis vinna, måste dock varna för att tilläggs hästarna står bra på det och speciellt Åsgårds L. Skillnad mot när R vann sist: loppet stängt vid 540' då 1040' nu, 15st hästar då, 9st nu, bägge faktorerna gynnar tillägget! Tar def med Åsgården (tror jag chans spikar den, dyrt att dubbla). Retract från OS? 5, 6 & 12får bli lås i 5e (även om det finns roliga bud, som jag dock inte har råd med :-) ) System (ej inlämnad, kan ändras :-) ) 4,5,6,7 1,3,4,7,12 10 1,5,6 5,6,12 2,3,8 .. Senast redigerad av qwerta den 2013-06-06 klockan 17:19. Anledning: Blev 3 hästar i 5e, tycker Prey står på tur! Kommer poäng reducera lite :-) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Inte hunnit med trav idag men ska kika till V65 och Kalmar.
Läste just SS intervjuer med Åke. Han låter mycket uppåt på Zjanti River i V65-5. Bästa chansen och ja - klart uppåt för att vara Åke på SS. Bfro direkt. Nu ska jag ta mig några kalla
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
:: |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Där är han rädd för att det snart är slut tävlat, stel och kantig senast, får se hur det är ikväll men kan vara sista starten. Vill inte hålla på och nöta för länge, inte chanslös men har känts bättre. Ytterligheten mot uttalandet om Zjanti River. OBS! Tar inte ansvar för detta - bara rapporterar vad som står. (står mycket mer men orkar inte skriva allt) ![]() SS tippar Ågårds Ludde som första B- häst, efter ensamma A-hästen Rooibos Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
qwerta (+2) Senast redigerad av Helge den 2013-06-06 klockan 17:54. Anledning: Mer info |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Korrekt 11 skall det vara! (Fullare än man tror, är man oftas!) ;-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
RITE ON WIN spets och slut enda klara... kliver in rejält på vinnarspelet..skiter i resten..
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Jolly De Brest dagens klara!Spurtar ner allt!
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
Skoinfo?
ATG för fan!!
Kör inte mer skittrav än ni klarar!!! ![]() Längtat efter denna V65. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
noel face i andra har väl en väldigt bra chans?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Uhrberg vinner...
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Man skall alltid ändra sig, systemet denna härliga Nationaldag, skål på er!
http://www.ladda-upp.se/bilder/nnmunipfxoekl/ Minst en A, max en C! :-) :: Senast redigerad av qwerta den 2013-06-06 klockan 18:53. |
|
|
|
|
|
|
|