|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Uppsnack V64 Fredag Östersund
Börjar väl uppsnacket med att lämna ett lås på tre i Avd-4: 9,10,11
Kanske inte ett roligt lås men med det går man säker. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kajsa helt klar i första....sen tar jag alla i resten och hoppas på bli ensam
|
|
|
|
#3 |
|
Tråkigt med en favorit men Stay The Night i sista bara vinner.Alla har väl sett hur den sett ut de två senaste starterna.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Husankongen en av tre.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Vad tror ni om Chanel Håleryd med jänkarvagn idag trots spåret?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lome Flickan i 4e med Jansson.Barfota där och Jansson är ju en mästare att få fart på kallblod.Rygg ledande Stommens och sen när luckan kommer så....
Senast redigerad av Olsson43 den 2013-06-07 klockan 18:00. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Avd Ordinarie hästar
1 1, 5, 9 2 1, 2 3 4 Västerbo Loveboat 4 2 Stommens Olivia 5 3, 4, 7, 8, 9 6 8 Stay the Night 30 rader, kör en liten så att jag är med, låter som Stommens Olivia kan hålla undan, tycker Turbos Cherie är lite för stor favorit och gillar inte Across the Bridge tokmycket heller så Mafioso fick vara med också. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Avd 2. TELL ME NO LIES stark 22%
Avd3. Västerbo Loveboat 90% Avd6. Real de Rabut & Ted Blågul |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
V64-1: 1,5,11,12
V64-2: 1,4,8,9 V64-3: 4 V64-4: 10 Storm Odd V64-5: 3,4,7,8,9,10 V64-6: 2,7,8,11,15 minst 5 rätt |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
akta er för lennartssons hästar hans stall är totalt ur form och han också som kusk...
|
|
|
|
#12 |
|
DD1. 3
DD2. 2,15 Är inte Metior Easy klar imorgon ???? Senast redigerad av capone den 2013-06-07 klockan 18:54. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
låter ju obegr bra på 7 i tredje..chansspikar på allt! enda chansen till roliga pengar...
|
|
|
|
#14 |
|
Banned
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2013-06-07 Bana: Östersund Spelform: V64, omg. 40 Avd Ordinarie hästar 1 1 Turbos Cherie 2 2 Rafael Blågul 3 4, 7, 9 4 1, 2, 10, 11 5 3, 4 6 8 Stay the Night Vadet gäller startnummer 24 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 24,00 kr Kvittonummer: 2F08 0519 8B40 8905 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bosse Eklöf är en av Sveriges sämsta kuskar! Helt övertygad!
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Registrerat spel
Datum: Fredag 2013-06-07 Bana: Vaggeryd, omg. 3 Lopp: 3 Spelform: Vinnare Hästar: 10 Pilagårdens Luxor Vadet gäller startnummer 1 x 318,00 kr Totalt: 318,00 kr Kvittonummer: A30A 2599 8D60 8105 Fasiken, vad den sjönk!
|
|
|
#17 |
|
Fick Crooked av skötaren efter värmningen...värdera som ni vill!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1) |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#19 |
|
Google håleryd nu då
Rickart (+1) |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Vilken sida?
![]() Finns det någon samlingssida med bettingsidor som har trav? Spelar bara ATG och Bet365 just nu. Bet365 är tunt, dagens trav är bara lopp 7 & 8 :/ Några rekommendationer? Senast redigerad av WDS den 2013-06-07 klockan 19:42. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
1 - 8 tvilling Vaggeryd lopp4
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Vinner trots skor, runt om...!
Registrerat spel Datum: Fredag 2013-06-07 Bana: Vaggeryd, omg. 3 Lopp: 4 Spelform: Vinnare Hästar: 9 Milliondollar Lux* Vadet gäller startnummer 1 x 326,00 kr Totalt: 326,00 kr Kvittonummer: 4F0C 0331 6F60 8101
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
nu kliver jag in på nr 7 Linderoth....tror den är helt överlägsen!!!!!
|
|
|
|
|
#28 |
|
bra och fin häst men inte tillräckligt men man måste troooooo det vinner man på i längden
|
|
|
|
#29 |
|
Per Linderoth inte vassaste kusken heller... Väljer andraspår ett helt varv i onödan. Vinner om han kör sista 700...
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
men gör inget ökar bara insatsen på STORM ODD nu.... så fixar man enkel vinst.. igen...
|
|
|
|
#32 |
|
Sitter på plats på Östesundstravet, har svårt att se Stay The Night lägga efter värmningen. Ser smidig ut som bara den i lugna farter....
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ja du fattar verkligen ingenting...men....det kräver jag inte heller....vi spelar i olika divisioner....om du inte fattar vad jag menar......tror du på dina ideer så vinner du mkt mer i längden....men sitt gärna kvar och vinn till 1,20!
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Lycka till! berätta gärna om din erfarenhet av trav låter som du nyss börjat och spelar efter roliga namn.....orkar inte skriva mer till personer som låtsas veta...
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
haha men berätta vem du är då om jag ska kunna ta dej en millimeter på allvar... vågar du inte det?? är du en chicken??
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
förstod att du inte kan något.....du vet säkert inte ensnvem Inga bunter var??? det vet alla tom de som inte fattar något
|
|
|
|
#41 |
|
ja din var verkligen bra.... imponerad....ett skämt...
|
|
|
|
#42 |
|
STORM ODD var grym utan G skulle vunnit med 18 längder felfri
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
nej finns en här på sharps som tycker att nr 11 var en mkt bättre häst...
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
nu spelas 4-8 på DD inte klart men jag tror mest på den sen jobbas 0-1 in i fotbollen...3 lax på det.... ska inte kunna bli något annat...
|
|
|
|
#47 |
|
DD1. 7-10
DD2. 8 STAY THE NIGHT * 75 DD1. 7-10 DD2. 2-6 * 25 DD1.Uranium är mycket stark och synar dödens. Form för att vinna! Tofu är van tuffa gäng och med tempo fäller man alla. Drag! DD2. Stay the night har en vettig uppgift och bör vinna detta bakom finns där dock två roliga motbud nämligen Ninepoints Charlie som släpper kanske till favoriten och får smyga med. Spurtstark. President Bravur har form och kan skrälla med klaff. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Rak DD 8-8
Nu återstår att se vem som vet mest om trav då laxdasen.. om vi nu ska mäta k*kar |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
haha kalle anka ... vore kul med en undersökning här om vem de respekterar mest??? DIG eller mig??? svaret är lika säkert som att julafton är den 24 dec!
|
|
|
|
#50 |
|
Har hört lite på omvägar att 6 UNREQUESTED är i gott slag, en liten slant på den kan kanske löna sig.
Mvh Rickart |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Ingen lyckad kväll hittills men nu trycker vi till på dubbeln med 3,10-8.............
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
chans DD 3 - 15
40:- |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Hyfsad analys om vilka tre som hade chans. Hoppas någon ryggade.
laxdasen (+10) |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
nej jag menade i livet och här och i universum... du har inte ett enda vettigt svar på en enda fråga... inget större förtroende....men vi lägger ner...jag orkar inte med diskussioner med folk som inte förstår någonting...tyvärr..
|
|
|
|
#56 |
|
Lugn nu.. visa lite kärlek istället.. du är uppenbarligen usel på att argumentera
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
argumentation kan du aldrig slå mig i vad du än försöker med.. det fattar exakt alla men jag orkar inte ödsla tid på pennor
|
|
|
|
#58 |
|
Här går vi på
6 mot 3,5,8,11,14 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rickart (+1) |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
KÄRLEK ger till de som förtjänar det jag gav massor med kärlek här så sent som i onsdags...alla blev nöjda...men då sov du...klockan var mkt.
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
laxdasen (+50) |
||
|
|
|
|
|
#61 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#63 |
|
Sådär ja.. high five!
laxdasen (+12) |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Nu blev det exakt 100%
haha ta det lugnt du får säkert in en vinnare i år du med...
|
|
|
|
#65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Hallå inga vinner på att vi tjafsar med varandra här ger och tar vi främst vinnare
Ha annars en fortsatt trevlig spelhelg |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
nu sjöar vi mot österrike 0-1 tre lax....jobbar stenhårt nuuuuuu!
|
|
|
|
#70 |
|
tjafsade bara för att öka mina sharp$
laxdasen (+62) |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
bara skrattar...knappt någon som rygga förutom GREENSTAR....
segergest 100 kvar åkandes..... haha ja.... jag ska inte skriva mer tror det räcker nu
|
|
|
|
#72 |
|
Skitkul
hur lätt som helst! Nu jobbar vi in Robban så är helgen klar!!
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
han vinner pissslät...27 lax in om den vinner....bra inför i morgon!
|
|
|
|
#74 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Citat:
Du har satsat mer, Så vi får hoppas att ditt tips går in då. ![]() Har själv spelat ett 288 raders, Ifall en undran uppstår. |
||
|
|
|
|
|
#76 |
|
Laxen Är CHEF! snyggt igen.......:-)
|
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Citat:
Tror dubblen sitter för dig, Tror att Stay the Night bara vinner och kör Vinnare 200 kr. Annars blir man lite betänksam att spela Robert Bergh som favorit, Har han fler hästar med i loppet? Tror din dubbel sitter, Håller tummarna för det och dig.
|
||
|
|
|
|
|
#78 |
|
Hoppar spelet på Stay the Night men är helt övertygad om att han bara vinner, Oddset är lite lågt från ett innerspår på tillägg.
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Citat:
Han har ju det, två till
|
||
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#81 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
enkelt....en bra dag på jobbet!
|
|
|
|
#83 |
|
V6, dubbel och allt!! Nu går vi all in i Östersund ikväll.
Fyran (+2) |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Trist att banans tippare drar till med enkelraden 4-8, direkt i liven... Var dryga 11 ggr när jag spelade, blev 8.64... Men va fan, plus är plus..!
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
ja fattade ju alla... två helt klara.. nöjd ändå....
|
|
|
|
#86 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Seriöst andelsspel (V75 Tillsammans!) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Det tror och hoppas jag med
![]() Haft flyt idag på v3 spelet fast, ibland är trav för enkelt Registrerat spel Datum: Fredag 2013-06-07 Bana: Östersund, omg. 13 Lopp: 11 Spelform: Trio 1:a 10 Tangen Haap 2:a 2, 5, 9 3:a 2, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12 Vadet gäller startnummer 18 kombinationer x 2,00 kr Totalt: 36,00 kr Kvittonummer: EFE6 XXXX XXXX 0101 Registrerat spel Datum: Fredag 2013-06-07 Bana: Östersund, omg. 13 Lopp: 10 Spelform: Vinnare Hästar: 8 Mediaas Elli* Vadet gäller startnummer 1 x 200,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 6B8C XXXX XXXX 0105 Registrerat spel Datum: Fredag 2013-06-07 Bana: Östersund, omg. 13 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 9 Bradley 2 8 Mediaas Elli* 3 10 Tangen Haap Vadet gäller startnummer 1 rad x 1 x 10,00 kr Totalt: 10,00 kr Kvittonummer: C724 XXXX XXXX 0141 Nöjd även om oddsen och utdelningen var minimala, men härliga extra pengar ändå
Seriöst andelsspel (V75 Tillsammans!) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Friskus90 den 2013-06-07 klockan 22:13. |
|
|
|
|
|
|
|