|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
nu spelas 4-8 på DD inte klart men jag tror mest på den sen jobbas 0-1 in i fotbollen...3 lax på det.... ska inte kunna bli något annat...
|
|
|
|
#47 |
|
DD1. 7-10
DD2. 8 STAY THE NIGHT * 75 DD1. 7-10 DD2. 2-6 * 25 DD1.Uranium är mycket stark och synar dödens. Form för att vinna! Tofu är van tuffa gäng och med tempo fäller man alla. Drag! DD2. Stay the night har en vettig uppgift och bör vinna detta bakom finns där dock två roliga motbud nämligen Ninepoints Charlie som släpper kanske till favoriten och får smyga med. Spurtstark. President Bravur har form och kan skrälla med klaff. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Rak DD 8-8
Nu återstår att se vem som vet mest om trav då laxdasen.. om vi nu ska mäta k*kar |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
haha kalle anka ... vore kul med en undersökning här om vem de respekterar mest??? DIG eller mig??? svaret är lika säkert som att julafton är den 24 dec!
|
|
|
|
#50 |
|
Har hört lite på omvägar att 6 UNREQUESTED är i gott slag, en liten slant på den kan kanske löna sig.
Mvh Rickart |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Ingen lyckad kväll hittills men nu trycker vi till på dubbeln med 3,10-8.............
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
chans DD 3 - 15
40:- |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Hyfsad analys om vilka tre som hade chans. Hoppas någon ryggade.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+10) |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
nej jag menade i livet och här och i universum... du har inte ett enda vettigt svar på en enda fråga... inget större förtroende....men vi lägger ner...jag orkar inte med diskussioner med folk som inte förstår någonting...tyvärr..
|
|
|
|
#56 |
|
Lugn nu.. visa lite kärlek istället.. du är uppenbarligen usel på att argumentera
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
argumentation kan du aldrig slå mig i vad du än försöker med.. det fattar exakt alla men jag orkar inte ödsla tid på pennor
|
|
|
|
#58 |
|
Här går vi på
6 mot 3,5,8,11,14 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rickart (+1) |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
KÄRLEK ger till de som förtjänar det jag gav massor med kärlek här så sent som i onsdags...alla blev nöjda...men då sov du...klockan var mkt.
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+50) |
||
|
|