|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V4 uppsnack Bollnäs
Kom gärna med genidrag här....nu kör vi!
|
|
|
|
#2 |
|
skulle behöva hitta en spik till för en är redan klar... ni som vet vad jag spelade hårt på DD för ett tag sen vet redan vilken den spiken är....
|
|
|
|
#3 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
ja... tänkte spika den även om den ej är rolig(Bro viking) sen allaxalla....hoppas på smällar där....
|
|
|
|
#5 |
|
Utopia Brick kan var en rolig spik
Senast redigerad av capone den 2013-06-18 klockan 10:16. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Startade i Fredags vad jag vet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
capone (+1) |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
ja finns inte med i min startlista i alla fall
|
|
|
|
#8 |
|
Banned
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Ja får väl bli först ut, tycker det ser relativt enkelt ut, chansspik i andra dock, men hoppas på s.o.s även om mapes people talk ibland kan lägga iväg snabbt
Registrerat spel Datum: Tisdag 2013-06-18 Bana: Bollnäs, omg. 12 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 1 Bro Viking 2 2 Goalkeeper 3 5 Solöns Rangel 4 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 Vadet gäller startnummer 13 rader x 5 x 2,00 kr Totalt: 130,00 kr Kvittonummer: CF8A xxxx xxxx 8105 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
En spik med 65% är aldrig speciellt rolig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#11 |
|
ROLIG???? stor favorit.......nej där ska det smälla för att det ska ge något alls...
|
|
|
|
#12 |
|
Banned
Jo, finns väl kanske ingen jättepotential i systemet, men sitter spikarna borde värdet kunna vara ca 250:- inför sista, med en smäll där & x 5 kan det iaf dra iväg lite.
Men slutar väl som vanligt, torsk direkt i första & så får man börja leta idèer till LD,haha. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5) |
|
|
|
|
|
#13 |
|
jaha där strök de paradise b illa som fan en chanslös som hade blivit favorit...f-n
|
|
|
|
#14 |
|
Lunchens största favorit Bro Viking har galopperat 6 av 10 senaste starter. Tycker det finns fog bara där för att gardera upp avd 1
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Citat:
Robert Bergh har häst med på V4 Bollnäs på tisdagen och det handlar om 1 Bro Viking (V4-1) som har en intressant uppgift. - Han ser jättefin ut för dagen och det gick lite för fort senast bara och han var kanske inte riktigt redo för det. Nu är det lång distans vilket inte är så vanligt att hitta i klassen och det tror jag är hans allra bästa, så då fick han åka ner hit. Barfota fram var en klar plusvariant i alla fall och det fortsätter vi med och dessutom ska vi "öppna upp öronen" lite nu, han har varit väldigt känslig tidigare och gått med både proppar och huva, men nu tar vi av huvan och kör bara med bomull. Dock fast sådan, han är absolut inte redo för något ryckbart. Uppgiften ser väl ganska intressant ut i sig, men läget är inte det bästa för hans del då jag knappast tror att han kan vara med och köra om ledningen. Vi får sedan se hur det löser sig, men han borde kunna vara i striden om det klaffar, menar Bergh. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5) |
||
|
|
|
|
|
|