|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
FACIT
Datum: Onsdag 2013-06-19 Bana: Vaggeryd Spelform: V86, omg. 4 Avd Ordinarie hästar 1 7 Polar L.B. 2 1, 11 3 4, 7, 10 4 1, 2, 6, 10 5 4, 5 6 1, 6, 7, 8, 12 7 2 Depardieu 8 7, 9 Vadet gäller startnummer 480 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 120,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Du får aldrig ta av skorna om du anmält med skor Å andra sidan behöver man inte bestämma sig förrän en timme innan, inte alla som vet det
|
|
|
|
#63 |
|
1: 10
2: 1 3: 1,7,8,10,11,12 4: 3,4,7,10,13 5: 10 6: 6 7: 6 8: 1,2,6,7,10,11,12,13,15 Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
kliver in på savin även i tredje...bara klar....
|
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
ALLA Åkes V86 hästar var anmälda med skor, se tidigare inlägg och klockslag här i tråden. Undrade då om något var fel eftersom jag visste hur de skulle gå balanserade och alla var felaktigt anmälda med skor. Tänkte då banan ställde till det men NU är det ändrat. Fakta! Haft stenkoll på detta hela em
|
||
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Informationen som du såg baseras på en estimering, troligtvis efter hur de gick senast eller en gissning Det är mot reglementet att byta från skor till barfota, dvs det kan ingen göra Men dom sagt, ingen behöver bestämma sig förrän en timme innan Det du ser innan dess är bara spekulationer Om stallet varit dumma nog att säga något i FM kan de inte ändra sig
|
|
|
|
#67 |
|
Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 7, 10 2 11 Poker Bi* 3 10 Ravenna* 4 3 Virvel 5 1, 4, 5, 6 6 4, 6, 10, 11, 12 7 2, 6, 9 8 1, 2, 6, 7, 8, 11 720 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 180,00 kr, tror det kan vara lite lurigt att stirra sig blind på Priscilla Spin och Perfect Power i 5:e, själv tar jag med även State of Liberty och Satisfied La Marc. |
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
Paranteserna var borta på samtliga hans V86 hästar för en dryg timme sedan. Det innebär att det var anmält så. Däremot misstänker jag fel i systemet, vilket inte är ovanligt på bonnbanor och skorapportering. Ställt frågan, vad som felade på Twitter till en ansvarig live-reporter. Får se om svar kommer ![]() I detta ger jag mig INTE, som sagt bevakat det hela em och är en viktig parameter i mitt spelande varje gång och hästarna går balanserade. Hör/ser att du inte fattar vad jag skriver.
|
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
7
11 10, 12 2, 6 5, 11 6 3, 6, 9 2 x5 |
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Citat:
Hördu helge... nu minnas jag inte rakt --- men hur vart det med skorna??Skidt samma - har fullt sjå med att hälla upp rakt... ![]() Sätter limit dock med v86 as is + liten dd + v-spel - pga allt regn... |
||
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Citat:
Kanske kan man ändra sig tills en timme före i alla fall ? Jag har läst reglementet, och där står att man inte kan ändra sig sista timmen Sedan finns antagligen en fördröjning tills informationen ligger på webben Klart jag ser vad du skriver Men det viktigaste i frågan är att vi inte kan lita på någon sko info förrän sista timmen, eller senare
|
|
|
|
#72 |
|
Dagens bästa spik: Britt Hudson - barfota runt om, spets och slut?
Dagens drag: U.P.W Sund - smällfin i värmningen, Haugstad optimistisk En annan med bra chans är Sem Jafet, tänkbar spik. Andra intressanta streckvärda: Hunch Alo och In Serenity |
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Citat:
Helt rätt att man inte får ändra från skor till barfota, sista timmen, däremot slå på skor. Detta var långt innan det men faktum kvarstår - enligt ATG's barfotalista var samtliga rapporterade med skor - det gav mig och andra stort huvudbry (som bryr sig om sånt). Hade paranteserna varit kvar, hade allt varit grönt, nu var dom ej det = skulle gå med skor. Tror faktiskt på systemfel. Vaggeryd kör ju inte så ofta precis stortrav... ![]() Ärligt så kan man inte lita helt på skoinfon först till nästa gången hästen startar och tränaren säger - det står fel i programmet. Händer fortfarande för ofta! Nog om det, ha en fin kväll och lycka till!
|
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Garderar man avd 1 så tycker jag man ska ta med Cloria Victis. 1% och extremt bortglömd
|
|
|
|
|
|
|
|