|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Men, felkört Svensson. Din häst tål tuffare tempo än så... Dock konstigt intryck på honom sista biten.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
USELT TRUSTWORTHY ÅS!!!
Hoppas på favoritseger nu! Spik Trustworthy x alla kvar... Enbart för sex rätt... SKA ju bara vinna!!
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Konstigt reff, verkar inte ha något större öga för hästar. Tyckte hästen började slakna i sista sväng och då ropar reffen ut att Svensson ser ut att ha hur mycket som helst i tömmarna.
|
|
|
|
|
|
|
#49 | ||
|
Citat:
Citat:
Hästen klarar inte av så lågt tempo utan måste dra i jämnt tempo Senast redigerad av sigh den 2013-06-20 klockan 22:25. |
|||
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
![]() Sedan vart väl dagens upplägg inte det optimala, men hästen var nog inte helt fräsch heller med tanke på hur mkt han bröt ut till slut, men vad vet jag
|
||
|
|
|
|
|
#51 |
|
nicklas är du säker att jag får 3 istället 5 som blev struken då lever jag kvar till sex rätt tacksam
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
Han har hävdat länge nu att hästen tjurar om man inte kör i jämnt hårt tempo och idiotförklarat lånekuskar för att de inte gasat mer. Hästen har betett sig sådär förut vid speedkörningar så att den bryter ut är intet nytt. Så fort han dämpade till 1.19 så rev man bongen då Svensson själv sagt att hästen har svårt att vinna om den inte får jämnt tempo. |
||
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
Förstår att dom lägger ner mer och mer från atg och mutar ljudet från olika banor, löjligt låg klass på reffen. |
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
Kuuuung Henrik levererar, grym avslutning av Fredrik Laday!!
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Nr 3 är först på turordningen så ja
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+10) |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Herregud vad irriterande, ska ju bara vinna det loppet Trustworty, men kan ju inte varit som bäst för dagen och blir som sagt aningen bortkörd... Sen vinner perfekta Fredrik Laday sista och man hade satt 7 system totalt med V6 med Trustworthy... Hade gett skaligt..
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Haha fy fan han är ju nästan ute vid korvluckan i sista sväng
![]() Härlig avslutning! |
|