|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
jag är ödmjuk.... ingen har rätt hela tiden....men jag gillar att ge er vinnare annars skule jag inte vara här....
|
|
|
|
#78 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Banned
|
Citat:
Men vi har väl alla våra bokstavskombinationer ![]() Jag känner igen mig i dig men håller låg profil med den här användaren ![]() SOM ERIK SITTER PÅ VINNAREN ALLTSÅ! Blir så sur att han inte vågar hålla ledningen - eller rättare sagt att han inte får lucka En procent bara
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Reijo är ingen bluff.....stig h.... svettas nog lite trots allt...men stig är och var kung det ska man ha enorm respekt för.....stig h från spår 1 efter bil.........ingen i världen var bättre...
|
|
|
|
#81 |
|
asg
"Nu blev Sjunnesson motiverad att hålla sig i sitt vanliga innerspår det närmaste året." |
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Banned
|
Citat:
![]() Och har man jobbar med Stig H borde man ha en jävla kunskap. En av de mest kunniga, iaf bakom en mic som finns i Sverige! |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Banned
|
Citat:
Då snackar vi odds långt långt över 100 ![]() Så låt han köra skithästar så kan de bli godis Men han är dock en sjukt underskattad kusk i Sverige :( Även om han är fegare än Örjan ibland!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
barner (+5) |
|
|
|
|
|
|
#85 |
godt set selv med dårligt spor ja
8 Open Mind Bi er en virkelig fin hest, som havde været endnu tidligere, med et bedre startspor
|
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
Klagar inte alls ![]() DET där var humor på hög nivå
|
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
att hålla låg profil är livet för kort för...hade det varit 500 år hade ag gjort det...
|
|
|
|
#88 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Banned
|
Citat:
Då kyler man ner sig! Att du ens får vara kvar här måste bero på att adminstrationen tänkt om vad gäller de som livar upp stämningen eller inte
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Örjan ör vass på att köra hela fältet..........
Jaha nu har man 4 spikar kvar på jokern, har haft 4 andrarankade B-hästar. Iskallt!! Kör en V4:a och hoppas på mina spikar ![]() Registrerat spel Datum: Onsdag 2013-07-31 Bana: Solvalla, omg. 42 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 3 Random Shot 2 1, 5, 6, 7, 11 3 9 It's Amazing* 4 4 Vendi Vadet gäller startnummer 5 rader x 50 x 2,00 kr Totalt: 500,00 kr Kvittonummer: 6B20 028B **** 8141 |
|
|
|
|
|
|
|