|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#241 |
v5-168 kr
V5
V75 BANE 07.09.2013 V5-1: 1,3,4,5 V5-2: 2 V5-3: 1,2,6,7,8,13,14 V5-4: 3,4,5,8,10,11 V5-5: 12 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 1 kr. 168 168 kr. Udbydes af Danske Lotteri Spil A/S |
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Som sagt
Örjan hade ingenting
|
|
|
#243 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
ja vad ska man säga.... säger som forsgren jag är tom.....
|
|
|
|
#245 |
|
AHAHAH!!! jag är så jävla dum i huvudet, har sagt hela veckan till alla att jag tycker panne är så sjukt överspelad och att New Line har jättechans, så spikar jag själv Panne på min lilla fleris.... GAH IDIIDIIDIDIOOOT
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Vafan händer. Hur dopad kan man bli. Krossad av dödens trodde jag ju inte på. Black. Tack och hej. Leve finnkampen.
|
|
|
|
|
|
|
#247 |
ÅKE.
føj et kanon løb den gik Åkes hest vildt der
|
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Haha som väntat, fattar inte hur folk envisas med att lita på Hultmans hästar när de gått bra ca 4 starter. Hans hästar blir alltid sjuka eller ofräscha. ALLTID!
|
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
spelar ingen roll för de som gard får inga rätt ändå det 'r det som är det omöjliga.....går ej att sätta om man gard.....
lägg upp alla system ni har som är kvar inget kommer gå in..... det lovar jag!
|
|
|
|
|
#250 |
|
NU kan jag däremot hålla med om att det kommer bli sjukt fin utdelning oavsett vinnare
![]() Förresten hur många här inne hade skrattat röven av sig om någon hade påstått efter första 6 månaderna av 2013 att New Line kommer vara streckad endast på 2% på V75 om 2-3 månader
|
|
|
|
|
|
|
#251 |
|
Suck, garderade fel lopp, jävlar vad bra New Line var. Enda glädjeämnet var att jag "glömde" köra v7 - så man kan få dela på småpengarna nu:-) Nya tag!
|
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Det fattar ju alla att alla inte fattar nånting
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Såklart så hade jag ju kryssat i fel häst också på lilla flerisen. Vem fan var nr 7. Har den kommit i mål än.
|
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
http://www.ladda-upp.com/bilder/82304/vjnnbvhvj
Mitt och min brors... Jag är kreatören. Lönar sig att gå emot tipstjänster... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sandro (+5) |
|
|
|
|
|
|
|