|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#316 |
|
stämmer inte dasen nån på bollnäs travbana hade det klart för sig satte en V7a många som spelar stora system letar andra spikar en PANNE DE MOTEUR känner en som varit med på ett system som dom varit ensam på sju med. dom letar spikar på mellan 10 -20% satsar sen mellan 20-30000 för att komma åt dom riktigt stora pengarna men spelar aldrig V7
|
|
|
|
|
|
|
#317 |
|
ja, bra betalt på 5 Rätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sandro (+5) |
|
|
|
|
|
|
#318 |
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-09-07 Bana: Bollnäs, omg. 21 Lopp: 13 Spelform: Vinnare & plats Hästar: 3 Super Zantos Vadet gäller startnummer 2 x 240,00 kr Totalt: 480,00 kr Kvittonummer: CF6A 3ED4 9BCB 0101 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sandro (+5) |
|
|
|
|
|
|
#319 |
|
Jag har vart nykter i dag. Skandal. Kommer aldrig mer upprepas. Blev inte ens upprörd när man spelar som en sopa.
sandro (+5) |
|
|
|
|
|
|
#320 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#321 |
|
Är det nån som har en bra spik på V65an
|
|
|
|
|
|
|
#322 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#323 | |
*asgarva*Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#324 |
|
Med facit i hand verkar Panne bäst på rulle. När hästen vann på Valla fick man en riktig genomkörare men lyckades ändå vinna. Såna lopp sitter i benen. Sen lyckades man vinna efter ett smyglopp, där man fick spara/hushålla med krafterna. Idag kom domedagen för hästen. För visst ska ekipaget hålla undan, tycker man: Nej, jag tycker faktiskt inte detta. Hästar är av kött och blod (som Björn brukar säga ofta) och Åke kör ju efter sin hästs förmåga och vågar utmana! Dt gav bra betalt......see yaaa
|
|
|
|
|
|
|
#325 | |
|
Citat:
Alla här är lika kristna och alla vet att första budordet är. du skall inga andra gudar hava jämte laxdasen på twitter Andra budordet vet alla . Du skall icke bedriva hor med grannens fru. 3 dje budordet som du precis överskred. Du skall icke lära pappa göra barn. Om jag säger att jag har ändrat åsikt så är det klart. Nu kostade det mig lax och såklart har jag skickat ett inbetalningskort. . 10 lax. Puss.Måste väl skriva att det var på skoj annars blir det väl krig. Ger ett musiktips också till alla göbar som sitter och runkar i kväll. Unkel runkels gayromance är så jävla bra som man nästan dör av skratt. för den som inte vet så är göb ett sign för de hetero som tycker det är kul att driva med bögar. Icke tillåtet.- Fy för mig. Klev just över gränsen för 5e budordet. Idka ej skadeglägje över andras sexualitet Senast redigerad av draken den 2013-09-07 klockan 20:53. |
||
|
|
|
|
|
#326 | |
|
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=TehFZ38kt6o |
||
|
|
|
|
|
#327 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Fick taxi av en hans gamla polare som var där av samma skäl
|
|
|
|
#328 |
|
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Sen är man ju altid på Mc Daids, grundat 1700 någonting, mittemot statyn :-)
Måste köpa nya T shirts, 10 euro är kanon
|
|
|
#329 |
|
bokis29 (+10) Senast redigerad av putte64 den 2013-09-08 klockan 00:19. |
|
|
|
|
|
#330 |
|
putte64 (+100) |
|
|