|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
Beroende på tongångarna i slutet på veckan och streckprocenten så skulle jag kunna tänka mig att singla Laurier Dag här. Höll senast tappert mot en så fin häst som Juggle Face. Bergh pratar om att hästen är en blivande gulddivisionshäst och hästen är dessutom startsnabb och lättplacerad. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
javisst är den ospikbar. October är inte jättekvick från början och det blir ingen ledning här. Det är spets o slut på time machine. bara att spika
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5) |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Avd 5 = 5, 6, 7, 14
Kalle Quivivra måste tas på allvar i detta lopp. Mellby om felfri. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
Senast redigerad av Klanke den 2013-09-13 klockan 14:01. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
spikarna redan klara till lördag....Alamo Boko och Yarrah Boko. Så blir det !
|
|
|
|
#23 |
|
Spika Tekno Odin och Mellby Viking sen är det bara att ladda på i resterande!
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
tekno odin är ruskigt illa ute..... blir ingen promenadseger alls... har en helt annan uppfattning om det loppet
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
FOR PLEASURE AS (DE)
BLUE ROCK Mina spikar, bara mina =) |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Avd 1. Det pratas om att adrian inte är nå bra kusk men jörgen kör inte allt för bra han hlr!? De bästa kuskarna i loppet erik o björn kör inte så i intressanta hästar denna gång..?anders svansteth har hyfsad statistik på v75 13% segerprocent. Förutom listas rafiki så tycker jullex dante med peter ingves e intressant. Adrian o jörgen kommer köra som tokar?
Två starka spikar i omgången är mellby viking och tekno odin. Något jag dock lärt mig på det här forumet är att ta NicklasJ's tips o analyser på allvar..att många bra starka hästar kan sätta käppar ihjulet på mellby viking..tex laurier dag i spets..men så som viking såg ut senast...så vinner den utan galopp o utan massa oflyt i loppet. Senast redigerad av Champinj0nen den 2013-09-13 klockan 00:56. Anledning: stavning |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
min spik Yarrah Boko har fått två lopp i kroppen nu.
han ska köras med jänkarvagn för första gången |
|
|
|
|
|
|
#29 |
Senast redigerad av Klanke den 2013-09-13 klockan 21:06. |
|
|
|