|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Kommer att lira så här imorgon
avd1. 1-2-11 avd2. 2-3-4-8-10-13-14 avd3. 2 Headhunter avd4. 2-3-6-8-9 avd5. 5-6-12 avd6. 1-6-9-10 avd7. 8 Tekno Odin kostnad 630 kr andelarna kostar 50 kr styck, finns några få andelar kvar. Skicka mig pm så bjuder jag in er. Har nu fått sista infot och vi kör ett rövare till system. avd1. Ska det vara bra chans på tidsmaskinen som ska spåra runt om och ska ha jättechans men skulle Adrian syna kan det kosta och därför stänger vi igen med 2 och 11 som är gynnade. i avd2 känns öppet på förhand. Peter har toppform, Com Ullna och Bo fasigs styrning får agera som skrällar. avd3. Feeling för att Headhunter tar hem det och spikar. Snällare upplägg nu och Magnus swischar förbi hela gänget till slut. avd4 känns också öppet, Tagena Run ska provas med jänkarvagn igen som vid segern i Örebro, avd5 Oozing har jag jagat ett tag 1% nu känns underbart! avd6 Rocky Winner gillar jag och Friction slipper dödens denna gång. Tekno odin obesegrad i Sverige efter 7 försök, toppchans igen. Ett Unikum..... Senast redigerad av Klanke den 2013-09-14 klockan 13:25. |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
utser årets skämt att alla tror på Laurier dag.... stenklar senast lika chanslös nu..... tala om att folk inte kan bedöma motstånd... den viktigaste egenskap en spelare måste ha... totalt chanslös..
|
|
|
|
#65 |
|
nej nej fem hästar... 3,4,6,8,10
|
|
|
|
#66 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Har väldigt svårt att se bergh släppa om han kan hålla ut harry från start. känns ju också lustigt om alla bet.tjänster spikat bergh med det scenariot. nu tror ja iof bergh håller ut harry, men skulle inte så bli fallet tror ja snarare Untersteiner kan va intresserad av att släppa över full väg
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+5) |
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Rebellion och yarrah boko tror jag vinner, spikas. Time machine stark A-häst! Iris Iris är dagens roliga idé!
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
laxdasen lyssnar inte på folk han spikar själv... och sjöar obegr!
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Veckans bästa spikar
Alamo boko och Blue rock Skrällarna Avd 1 Jullex Dante Avd 2 Rybo Fiona |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Hmmm. Vet ej om jag vill ge mig in i kriget mellan analyserande Helge och höftskjutande på fyllan dasen. Hårt på en fredagskväll men väger kraftigt över till typ oj det tog slut på bleck i datorn
|
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Citat:
|
|