Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-19, 16:27   #1
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 309
Standard

Besöka Vincennes


Hej!

Älskar detta forum och tänkte försöka bli lite mer synlig och inte bara spökläsa, so here it comes, jungfrutråden:

Tänkte bjuda med tanten på en resa till Paris nu i vår. Listig som jag är tänkte jag ju då också besöka travbanan Vincennes som av en tillfällighet råkar ligga i krokarna

Har varit inne på deras officiella sida, om jag nu hittat rätt:
http://www.cheval-francais.fr/

Men det står ju bara på franska där och jag förstår inte riktigt?

Kan man åka ut dit i stort sett varje dag och småspela lite? Vill mest bara se stället och "känna av" det lite. Så, kan man hitta någon bra information om det hela online, på engelska? Eller är det någon som varit där och kan dela med sig lite av sina erfarenheter?

Sorry, detta är ju inte riktigt ett "reseforum", men tråden är väl ändå relativt relaterad till ämnet.
Hanky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-24, 11:15   #2
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 12
Sharp$: 195
Smile

http://translate.google.com/translat...ayout=1&eotf=1

c est un bonne set que va t aide .
sam1000 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-24, 16:01   #3
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sam1000 Visa inlägg
Översättning från franska till svenska
C är en bra uppsättning som kommer att hjälpa t
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-24, 22:25   #4
 
pecke01s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: St. Barts
Inlägg: 180
Sharp$: 60

Pecke01
Stats: 92 - 80 - 7
ROI: 104.81%
Vinstprocent: 53.00%

Standard

Jag har bara varit där under PDA-helgen så jag kan inte riktigt uttala mig om hur vardagstravet är. Fin anläggning och väl värt ett besök imo.

Om man är intresserad så ska det bara vara att knalla in på stallbacken och kika runt. På PDA är de hårda men har man ett hästägarkort eller liknande från Sverige så är de snälla. Har hört att det är ingen koll på vanliga dagar.
pecke01 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-25, 01:17   #5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 309
Standard

Tack så mycket alles! Tyvärr blev resan ombokad så det blev några "lyxdagar" i Köpenhamn istället. Men ska försöka hinna ner till Paris och Vincennes i sommar åtminstone.
Hanky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td