Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Hjälp! Jokersystemet (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18049-hjaelp-jokersystemet/)

Moonfala 2016-04-02 11:30

Citat:

Ursprungligen postat av HPT (Inlägg 484398)
Översikt var långsamt innan version 5.2, men att kalla det "irriterande segt" numera känns nästan lite orättvist... ;-)

Citatet du svarade på skrevs i oktober 2014, tio månader innan version 5.2 ;)

alle 2016-04-02 11:35

Citat:

Ursprungligen postat av HPT (Inlägg 484398)
Översikt var långsamt innan version 5.2, men att kalla det "irriterande segt" numera känns nästan lite orättvist... ;-)

Travguro är ju en kommersiell tjänst från TR Media så den kommer aldrig bli aktuell för någon annan reduceringsprodukt än Jokersystemet.

Det borde väl kunna köpas in till HPT?

Altoc 2016-04-02 12:19

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 484401)
Det borde väl kunna köpas in till HPT?

Travguro och Joker ingår i samma koncern (TR Media). Därför säljer man inte Travguro till andra reduceringsprogram. Lika som du inte kan köpa ICA Basic-produkter i en Coop-butik.

affe56 2016-04-02 12:54

Min joker funkar utmärkt både som PC versionen (än så länge är 100 % inkörd på den) och webbaserade. Dock på min lilla hemlaptop vägrar den reagera på klickandet och det påpekar man från instruktionen att vissa system så funkar den sämre.
Dock på andra datorer och paddor utmärkt. Användargränsnittet på de flesta mobiler/androider är inte fullt ut.

"Du ändrar aldrig det som sker genom att slåss mot den exististerande verkligheten.
Om du vill ändra något, bygg en ny modell som gör den befintliga modellen föråldrad. "

- R. Buckminster Fuller innovatör och visionär

alle 2016-04-02 13:32

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 484410)
Travguro och Joker ingår i samma koncern (TR Media). Därför säljer man inte Travguro till andra reduceringsprogram. Lika som du inte kan köpa ICA Basic-produkter i en Coop-butik.

Vart får v75 guiden sina kommentarer ifrån då?

Brain 2016-04-02 13:45

Jag vet att de jobbar för att öppna guro enskilt. Så samtliga kan prenumerera på det.

Altoc 2016-04-02 14:42

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 484445)
Vart får v75 guiden sina kommentarer ifrån då?

Vet ej, men finns andra aktörer. Travfakta exempelvis.

janne5555 2016-04-02 15:51

Är som många andra missnöjd med det nya webbaserade Jokersystemet.

Kommer att prova ett gratis program på "speltjänst.se" som påminner om jokersystemet
inte lika bra men......

Travguru finns på Ebbestravstudio för V75 & V86......

alle 2016-04-02 16:49

Jag provade att ladda hem hjälp på traven, tycker det programet påminner en del på joker.
Jag gillar att man kan både ha en översikt som på joker, men också en för varje avdelning!
Liiite bättre layout hade gjort susen, lite mer friktionslöst (att rutor verkligen kommer upp när man trycker) och om det funnits loppkommentarer hade jag valt HPT alla dagar i veckan.

alle 2016-04-02 16:50

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 484473)
Vet ej, men finns andra aktörer. Travfakta exempelvis.

Då borde det ju finnas möjlighet för andra reduceringsprogram att göra likadant? dom kan ju inte ha monopol på det där! ;)

Strappa71 2016-04-03 01:45

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 484563)
Då borde det ju finnas möjlighet för andra reduceringsprogram att göra likadant? dom kan ju inte ha monopol på det där! ;)

Travfakta kostar exempelvis ungefär lika mycket i månaden som HPT kostar per år.

Visst kan andra göra samma sak, men det handlar om resurser och prissättning också.

Viroid 2016-04-03 11:18

Om ATG hade köpt in ett positioneringssystem som hade fungerat och erbjudit öppna data till alla, så hade man kunnat automatisera loppkommentarer utifrån data som det samlat in. Betydligt mer utförliga än de subjektiva som nu finns. Men det man köpt in verkar inte klara av ens de mest basala uppgifterna som man ville använda det till.

Brain 2016-04-03 20:32

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 484637)
Travfakta kostar exempelvis ungefär lika mycket i månaden som HPT kostar per år.

Visst kan andra göra samma sak, men det handlar om resurser och prissättning också.

Har du adressen till travfakta
O

Strappa71 2016-04-03 20:49

Citat:

Ursprungligen postat av Brain (Inlägg 484709)
Har du adressen till travfakta
O

http://www.travfakta-classic.se/

Och jag underdrev visst kostnaderna!

Det är ju mycket dyrare per månad än HPT kostar per ÅR.

Brukar undra om folk inte har google. Men du är ursäktad Brain, travfakta dök inte upp förrän på andra sidan med träffar!

Brain 2016-04-03 20:54

Ok tack, ska försöka få det gratis...