Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Hjälp! Jokersystemet (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18049-hjaelp-jokersystemet/)

boozty 2016-04-04 07:18

Loppkommentarer.se var ju en informativ sida, står inte ett skit hur man får tillgång till den (om det ens går?) Eller vilka produkter dom erbjuder.

Solo 2016-04-09 09:07

Jag tycker loppkommentarer är överskattat. Jokers styrka är ägarskapet och systerbolagen. Men deras marknadsposition och breda målgruppsansats är dess svaghet.

Travet har så många möjligheter att explodera utvecklingsmässigt i den nya tiden och jag är förvånad över att så inte skett på programmarknaden än. Joker och flera av dess efterföljande kopior vågar inte tänka om.

Mest slående är hur snabbt allt blir vedertaget, konsensus, i enighet, likriktat. Alla ska nu ha trender, nästa gångare, loppkommentarer, tycka att värmningar är överskattade, ha jokers usla översiktsvy, osv...

boozty 2016-04-12 12:17

Citat:

Ursprungligen postat av Solo (Inlägg 485212)
Mest slående är hur snabbt allt blir vedertaget, konsensus, i enighet, likriktat. Alla ska nu ha trender, nästa gångare, loppkommentarer, tycka att värmningar är överskattade, ha jokers usla översiktsvy, osv...

Hmm, jag håller med dig om mycket men kan du nämna ett program som har bättre översiktsvy än pc modellen av joker?

putte64 2016-04-12 14:22

Vad vill du ha i stället ?

Citat:

Jag tycker loppkommentarer är överskattat. Jokers styrka är ägarskapet och systerbolagen. Men deras marknadsposition och breda målgruppsansats är dess svaghet.

Travet har så många möjligheter att explodera utvecklingsmässigt i den nya tiden och jag är förvånad över att så inte skett på programmarknaden än. Joker och flera av dess efterföljande kopior vågar inte tänka om.

Strappa71 2016-04-12 15:28

Citat:

Jokersystemet har näppeligen varit någon större föregångare de senaste 3-4 åren. Den funktionalitet som har tillkommit har snarare kopierats från andra aktörer.

Att få till en översikt ( för man behöver en översikt över sitt system! ) på så många andra sätt är inte helt lätt.

Att man inte tänker om beror nog snarare på att lösningen ( just för översikten! ) är nära den optimala.

boozty 2016-04-12 18:28

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 485586)
Jokersystemet har näppeligen varit någon större föregångare de senaste 3-4 åren. Den funktionalitet som har tillkommit har snarare kopierats från andra aktörer.

Att få till en översikt ( för man behöver en översikt över sitt system! ) på så många andra sätt är inte helt lätt.

Att man inte tänker om beror nog snarare på att lösningen ( just för översikten! ) är nära den optimala.

Men ändå tycker jag att i dagsläget att det inte finns något konkurent som slår jokers pc version's överblick på fingrarna men nu går det ju inte att köpa pc abb längre så en epok går i graven. Testade jokers webversion en sväng och det var nog det minst smidiga jag någonsin använt...

affe56 2016-04-12 18:40

Citat:

Ursprungligen postat av boozty (Inlägg 485596)
Men ändå tycker jag att i dagsläget att det inte finns något konkurent som slår jokers pc version's överblick på fingrarna men nu går det ju inte att köpa pc abb längre så en epok går i graven. Testade jokers webversion en sväng och det var nog det minst smidiga jag någonsin använt...

För tre veckor sedan höll jag absolut med dig angående Pcversionen.
Sedan satte jag mig ned och gick igenom instruktionerna från filmerna.
App versionen är minst lika bra och snabbare än Pcversionen.
Jag har kört Joker sedan tre fyra år tillbaka och har inte råd med något annat ...

alle 2016-04-12 18:42

Citat:

Ursprungligen postat av affe56 (Inlägg 485597)
Jag har kört Joker sedan tre fyra år tillbaka och har inte råd med något annat ...

Köra webbjoker med en platta har jag hört ska vara rätt ok, men har inte testat själv! Det kanske kan vara räddningen i misären!

Ligger man på supporten kan man få pcversionen ett tag till, men är bara konstgjord andning!

boozty 2016-04-12 19:03

Citat:

Ursprungligen postat av affe56 (Inlägg 485597)

Utan att ha djupdykt i webversionen så tvivlar jag starkt att den har alla funktioner som pc versionen har och att den skulle vara snabbare kan jag ABSOLUT inte hålla med om.

Hmm, är inte joker bland de dyraste alternativen på marknaden så att det bara är det du har råd med låter lite knepigt :cheers:

Solo 2016-04-13 08:04

Citat:

Ursprungligen postat av boozty (Inlägg 485577)
Hmm, jag håller med dig om mycket men kan du nämna ett program som har bättre översiktsvy än pc modellen av joker?

Nej, mitt påstående faller väl där. ;)

Solo 2016-04-13 09:57

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 485586)

Att man inte tänker om kan också bero på marknadsposition och nuvarande kundgrupper. Man har ett koncept som man präntat in i travets väggar och har för mycket att förlora. Men visst, 1 miljard kineser (eller närmare 10000 jokerspelare) kan inte ha fel. De gillar det.

addictedtoraw 2016-04-14 00:35

Normalt sett betalar man för att SLIPPA REKLAM i program man köper. Väljer man gratisversionen får man ofta hålla tillgodo med enerverande reklam.
Med Joker kan du inte ens köpa dig fri från denna jävla smörja. Bedrövligt.

VictoryForce 2016-04-19 18:42

Känns blytungt att höra att Jokers pc versionen ska läggas ned.

Gillar inte att man ska tvingas över till ett online baserat system.

Det verkar som många Joker användare känner sig vilsna och kan tänka sig att prova på

nytt, det behövs alternativ och marknaden är öppen...

Drömmer om att få höra rykten om att ett nytt innovativt program på gång som är PC

BASERAT och lika överskådligt som Joker.

boozty 2016-04-19 20:57

Citat:

Ursprungligen postat av VictoryForce (Inlägg 486621)

Det verkar som många Joker användare känner sig vilsna och kan tänka sig att prova på

Drömmer om att få höra rykten om att ett nytt innovativt program på gång som är PC

Det har jag väntat på i många år och lär nog få vänta många år till...

HPT 2016-04-20 08:40

Citat:

Ursprungligen postat av VictoryForce (Inlägg 486621)

Citat:

Ursprungligen postat av boozty (Inlägg 486677)
Det har jag väntat på i många år och lär nog få vänta många år till...

Det talas ganska ofta, här och på andra ställen, om innovation i de här sammanhangen, men jag ser sällan eller aldrig några konkreta förslag på funktioner man saknar och skulle vilja ha.

Ett publikt forum som detta är väl perfekt för att föra fram och diskutera sådana ideer, är säkert fler än jag som är nyfiken på dessa.