|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#271 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#272 | |
|
Guest
|
Citat:
|
|
|
|
|
#273 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#276 | |
|
Banned
|
Citat:
Är väl lite som laxdasen, vi menar nog inget illa någon av oss men ibland blir man frustrerad och ibland har man dåliga dagar.Men som jag skrev för några dagar/veckor sen har jag en vit jul så jag kommer inte flippa på ett tag ![]() Åter tack! |
|
|
|
|
|
|
#277 | |
|
Citat:
Härligt, en vit jul! Där har du övertag!! Hur kommer det sig? (tillåter mig att fråga, då V86/trav tagit slut) |
||
|
|
|
|
|
#278 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#279 | |
|
Banned
|
Citat:
Kroppen behöevr perioder när den slipper bryta ner alkohol och kan koncentrera sig på viktigare saker. Sen slipper jag snea på forumet dessutom En bonus!
|
|
|
|
|
|
|
#280 | |
|
Citat:
Vanligt folkvett då? Lät ju som värsta raketforskaren.. hehe.. |
||
|
|
|
|
|
#281 | |
|
Citat:
Det stannade på 5 rätt, men jag varnade för 7:an i V86-4 och 5:an i V86-6 iaf!
|
|
|
|
#282 |
|
Grattis! 42 rader v5 hade gett 150.000! Tänkte du aldrig tanken? V4?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+10) |
|
|
|
|
|
|
#283 | |
|
Banned
|
Citat:
![]() Men lämnade in i butik med vinstbevakning då jag inte hade cash på kontot. Normalt när jag hade åkt i andra vore det givet att spela en V5 för 42 rader tror jag, men i dag fanns inte den tanken. Så fort utdelningen på V5 kom tittade jag ner och räknade ihop dessa 42 rader och tänkte.. det var väl själve.... ![]() Men jag får vara nöjd med det "lilla". Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10) |
|
|
|
|
|
|
#284 | |
|
Citat:
Detta tackar såklart alla med 7+6 rätt för. Utdelningen på 7+6 hade varit ca 40% av nuvarande om båda hade spelat V86.
|
|
|
|
#285 | |
|
Banned
|
Citat:
![]() Först blev jag lite sur att inte nr 8 i sista vann istället men då hade det likväl inte gett mycket mer på sju rätt - just eftersom demed alla rätt inte var och snaskade på kakan därunder. |
|
|
|
|
|
|
|