Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-24, 08:14   #1
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 12
Sharp$: 1092
Standard

Tankar och analys Täby V4


Avd 1: En öppen amatörhandicap bästa tre ryttarna i mina ögon är Sergio Martin Pacheco, Klas Eklöf och Alice Elmerskog.
De sista tävlingsdagarna på täby har det varit extrem fördel för invändiga hästar.
Bästa hästen är utan tvekan nr 10 Hardy Norseman, har nu fått lopp i kroppen dock rids den även denna gång utan blinkers och den har hunnit bli 10 år vilket gör att den bara blir en av många här. Nr 4 Scilla blir mitt första val på ryttaren, har ingen smickrande rad, men i amatörlopp streckar jag i första hand ryttarna. Nr 2 Montepulciano gjorde det mycket bra sist mot tuffare motstånd än detta och blev till på köpet störd in på upploppet och måste bara streckas. Nr 3 White Poker Face var det lite skrik om senast efter bra jobb, den får en chans till.

Avd 2: Här spikar jag Hurricane Emerald den gjorde det mycket bra sist slagen av Carolingian förvisso, men står nu ett kilo bättre till och det talar för Hurricane Emerald, Tycker Carolingian är alldeles för stor favorit här. Om gardering så ska Embarkation streckas trivs förträffligt på Täby.

Avd 3 : Vet att Wido Neuroth siktat hit ett tag med Simian och han tror på mycket god chans så detta kan också vara en spik, den imponerade stort sist på lite opassande bana i Norge. Jimmy Mack, har fått ett lopp i kroppen och ska streckas på det, Ede Sensation vann loppet förra året och är inte borta här heller.

Avd 4: Ytterliggare ett mycket öppet lopp Amwell Pinot rapporteras förbättrad har sjunkit i handicap, det kan vara dags nu till glatt odds. Lawn Jamil är bästa hästen, men var mycket tveksam sist trivs nog bättre på gräs. Polar Desert drar på sig streck , har chans , men distansen är ett stort ? Yamato och Mardi Graz tränar mycket bra, men det låser sig i lopp och har minus i startspåren.
galopp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td