Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-22, 16:28   #1
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

KLUBB33...


Någon som har denna tidningen & kan betygsätta den eller skriva en kortare recension???

http://www.klubb33.se/
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-24, 04:04   #2
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Oj nu får Vi Tippa (preninummerar på den själv) kokurans det var på tiden. Den tidningen känns bara tunnare och tunnare för varje år. Nu kostar den 35-kr och denna alltså 10-kr numret. Nu vet jag ju dock inte hur stort detta nummer är? Men nyficken är man ju.

Men hemsidan känns lite tun på info och kan man inte bjuda på första numret som ny i branschen? Man vet ju inte ens hur den ser ut?


Dom tar in kända namn som Fjällström och Arneng som gör det bra på Svs sändningar.


Har själv alltid velat ha en egen speltidning, men för det måste man nog ha en före detta karriär vilket är dåligt det ska vara så.
__________________
Varje dag är en ny speldag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-24, 17:53   #3
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag hade inte alls haft några problem med att köpa en tidning om det hade varit vettigt innehåll. Jag tycker faktiskt om något att bläddra i, och det är inte alltid man kan ha surfplatta eller laptop.

Däremot tror jag det är en paradox att ha en betting tidning som tilltalar både de stora massorna (som behövs för att det ska gå runt) och de sista 2-3% som inte går minus i längden. Av samma skäl kommer alltid spelforum ha en svår balans mellan kvantitet och kvalitet (Sharps är till viss del inget undantag). Tyvärr styr marknaden i de flesta fall.

Min drömpublikation (om man inte hade haft några begränsningar när det gäller pengar) är att skriva ett magasin som kommer ut en gång om året. Ett stor del krönikor och koserier (i stil med Wagners spelrelaterade anekdoter), en par större intervjuer/reportage, en del spelteori och matematik, en liten bit insändare och annat. Man kan säkert krydda med långtidsspel som är aktuella när texten släpps men just spelförslag tror jag inte man ska sikta in sig för mycket på. Hursomhelst, minimal marknad misstänker jag.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), Farnod (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-24, 18:14   #4
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Arneng gjorde lite tjuv marknadsförning för sin tidning i dagens (fast spelades in i fredags) Svenska Spel webb sändning. Syntes lite i början, men sades ingen om den i sändningen.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-01, 10:33   #5
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Nedlagd!
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-01, 11:40   #6
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Nedlagd!
Tråkigt, blev inte långvariga. Gillade Jockerns tips
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-02, 20:08   #7
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6013
Standard

Antar att det var för att den inte gick runt?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-06, 16:39   #8
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Lasse Erlandsson kör vidare på http://www.v75mederland.se/ fr.o.m helgen berättar han!
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td